פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצויי מלחמה שלא שולמו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך הקיץ האחרון פיקוד העורף סגר לי את העסק בעקבות סכנת נפילת קטיושות באזור. לאחר שהגשתי בקשה לפיצויים על פי חוק, ללא התחשבות בבקשה, קיבלתי את הסכום המינימאלי לפיצוי. לאחר פניתי, הוסבר לי שחלה טעות במילוי הטופס ואני צריך לשלוח טופס חדש לאחר שעשיתי גם את זה עדיין לא קיבלתי את הכסף המגיע לי. לאחר מספר חודשים התקשרתי למשרדי מס רכוש המטפלים בנושא ונאמר לי שהם אינם מוצאים את הטפסים ששלחתי ובחור בשם יוסי מלכה, ביקש שאשלח לו את הטפסים בפקס והוא יטפל בזה. לאחר כחודש קיבלתי את מחצית הסכום ואחרי כמה ימים התקשרתי כדי לשאול מתי יופקד החצי השני ונאמר לי שיוסי מלכה כבר לא נמצא שם. הבחור שדיבר איתי בשם לישי לא ידע במה מדובר ולא מצא את הטפסים שלי וכמובן ביקש שאשלח לו בפקס את הטפסים והוא יטפל בזה. לאחר כשבועיים שלא נעשה דבר, התקשרתי למספר הישיר שנתן לי לישי אבל לא הייתה תשובה, ואחרי הרבה מאוד ניסיונות ענתה לי בחורה שאמרה לי שמס רכוש כבר לא שם, המשרדים שלהם נסגרו ועכשיו זה משהו אחר. שהתקשרתי למוקד המרכזי אמרו לי להתקשר למס הכנסה באזור מגוריי, שם אמרו לי שרק מס רכוש יכול לטפל בזה והם לא מעסקים עם זה בכלל. ככה מס הכנסה דואג לאזרחים, אני בטוח שאם אני לא הייתי משלם להם כבר מזמן היו לוקחים לי את הרכב ומציפים אותי בקנסות. אנחנו משלמים להם את המשכורות והם שוכחים שהם עובדי הציבור!!!!.
כספי סוג הנזק :
תשלום מיידי של החוב הכספי פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
אנט קליימן - ממונה על שם ותפקיד:
רשות המיסים מטפלת בכל נושא הפיצוי של מלחמת לבנון השנייה ועל כן עליך לפנות לרשות המיסים, מטה שרות לקוחות, היחידה לפניות הציבור. לנוחותך כתובתם ברשת:
[email protected]
תגובה:
לפנות ישירות לרשות המיסים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה