פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין תגובה ממס הכנסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אור , בן 25 מתל אביב.
אני עוסק כברמן במסעדות.
שנה שעברה התחלתי בעבודה חדשה , בחודשיים הראשונים של עבודתי מס הכנסה לקח לי 50 אחוז מס מתלוש המשכורת שלי.
כאשר הגעתי למס הכנסה הודיעו לי שאין אפשרות להחזיר לי את הכסף ועלי לחכות עד מרץ 2008- כיום אף אחד לא מתייחס אלי שם - לא עונים לטלפונים ואין לי אף אחד שיודיע לי מה עלי לעשות , אילו תפסים להגיש כדי לקבל את הכסף שמגיע לי ....
מקווה שאתר NRG יעזור לי בנידון .
תודה מראש
אור
טלפון 0547550960
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדרוש שיענו לטלפון במוסדות הציבוריים, ולהעסיק עובדים יותר איכותיים. פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
אנט קליימן - ממונה על שם ותפקיד:
רשות המיסים, מעצם היותה רשות, פניות ציבור משלה ומשרד האוצר/משרד ראשי אינו מטפל באופן ישיר בפניות הקשורות להתנהלותה. תגובה:
לפנות ישירות לפניות הציבור של רשות המיסים.
לנוחותך כתובתם ברשת:
[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה