פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל ואי מתן מענה לפניות בכתב נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שדר' פלים 15 כתובת:
מס-הכנסה - תאום מס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת ינואר 09 שלחתי לכתובת הנ"ל טפסי בקשה לתאום מס עם כל המידע הנדרש. היות ועד היום טרם קבלתי תגובה כלשהי, פניתי טלפונית אל היחידה לתאום מס.
נענתי לאחר המתנה של כחצי-שעה כי אין לפקידים זמן לקרוא את הדואר, ואם ברצוני שהנושא יטופל, עלי למסור את טפסי הבקשה לתאום מס בעצמי במשרד מס הכנסה.
שענתי שאני שוכב בבית לאחר ניתוח ואיני מסוגל לגשת למשרדי מס-ההכנסה.
נעניתי שאם איני יכול למסור את החומר במקום עלי להמתין עוד מספר שבועות עד שהפקידים יואילו להתפנות ולעיין בדואר שנשלח אליהם.

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
אנט קליימן - ממונה על שם ותפקיד:
לרשות המיסים יחידה לפניות ציבור, המטפלת בתלונות הרלוונטיות לתחום עבודת הרשות. תגובה:
לפנות ישירות לכתובת:
[email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה