פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בהכרת זכויות ניצול שואה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הלשכה לשיקום נכים כתובת:
תיאור הבעיה:
מספר התיק שלי באוצר: 608506.
הנני ניצול שואה והוכרתי ככזה גם על ידי האוצר וגם על ידי קרן 2. אני מקבל גם תשלום חודשי מגרמניה במסגרת קרן 2. בשנת 2008 קיבלתי ממשרד האוצר טפסים למילוי בכדי שהלשכה לשיקום נכים תוכל לבדוק את זכויותי ולהעניק לי את המגיע לי. בין היתר קיבלתי גם טפסים להחזר מס ערך מוסף על שורה שלמה של רכישות.
בתאריך 12/8/2008 קיבלתי אישור מהלישכה שהטפסים שמילאתי התקבלו בלישכה וענייני נמצא בטיפול, ואכן קיבלתי דמי הבראה כפי שצויין במכתב רשמי מהלשכה וגם אושר לי פטור מארנונה ומאגרת הטלביזיה. בין היתר הגשתי בתאריך 22/10/2008 בקשה להחזר מס ערך מוסף עבור הטלביזיה שרכשתי ב-2008.
מאז ועד היום התקשרתי הרבה פעמים (5-6 פעמים) כדי לוודא מה גורל הפנייה שלי. כל פעם אמרו לי שהטיפול לוקח זמן ושיתקשרו אלי לטלפון שלי. ברצוני לציין שעד היום לא קיבלתי מהלישכה שום פירוט לגבי זכויותי וכן לא קיבלתי החזר מס ערך מוסף על הטלביזיה שקניתי, למרות שחלפו מאז שהגשתי את הבקשה 5 חודשים.
אודה לכם אם ענייני יטופל במהירות.
עוגמת נפש ותיסכול סוג הנזק :
טיפול בפנייה פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
גאן עליזה הממונה על פנ שם ותפקיד:
לצערי מדובר בתלונת שוא. כפי שמציין מר רוטברד בחודש ספטמבר 2008 נשלח אליו מכתבו של מנהל הלשכה, המפרט את כל זכויותיו כניצול שואה המקבל פיצוי מ"ועידת התביעות קרן סעיף 2". למכתב זה צורפו אישורי ההנחה לעיריה ולרשות השידור, כמו גם טופס החזר מס קניה. עם קבלת ההבקשה להחזר מס קניה אישרנו למר רוטברד קבלתה ובחודש דצמבר 2008 לבד ממענק ההבראה ששולם לו, קיבל מר רוטברד החזר מס קניה בסך 806 ש"ח. תגובה:
מן הראויה היה לדוק טוב טרם פנייתו אליכם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה