טיפול מגוחך בתלונה על קופת גמל |
נושא התלונה: |
כהן יצחק |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
אגריפס 42 ירושלים בנין כי"ח קומה 6 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מידי שנה אני נאלץ לגשת לסניף הבנק כדי לבקש דו"ח הפקדות שנתי לקופ"ג, כוון שלא שולחים לכתובתי שאותה אני מעדכן מידי שנה, כאשר אני ניגש לסניף לבקש את הדו"ח הנ"ל. החלטתי לעשות מעשה ופניתי לאגף שוק ההון ביטוח וחסכון באוצר. את תלונתי שלחו להנהלת קופ"ג עוצמה שהצעתם הטלפונית הייתה שאעשה את אשר אני עושה מידי שנה בשנה, דהיינו לגשת לבנק ולשנות שוב כתובת, הצעה שנדחת על ידי בשיחת הטלפון.
בתשובתם למפקח באוצר טענו שהופניתי לבנק לשנות כתובת ולקבל תדפיסים, תשובה שגרמה למפקח לסיים את הטיפול בתלונה.
לשם מה הצורך במפקח אם אני צריך לחזור לגורם עליו אני מתלונן כוון שאינו נותן מענה לבקשותי הליגטימיות ?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|