פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מגוחך בתלונה מס' 54287 שהוגשה לאגף שוק ההון ביטוח וחיסכון במשרד האוצר נושא התלונה:
כהן יצחק שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רחוב אגריפס 42 ירושלים בנין כי"ח קומה 6 כתובת:
תיאור הבעיה:
מידי שנה אני נאלץ לגשת לסניף הבנק כדי לבקש דו"ח הפקדות שנתי לקופ"ג, כוון שלא שולחים לכתובתי שאותה אני מעדכן מידי שנה בשנה. החלטתי לעשות מעשה ופניתי לאגף שוק ההון ביטוח וחסכון באוצר. את תלונתי שלחו להנהלת קופ"ג עוצמה שהצעתם הטלפונית הייתה שאעשה את אשר אני עושה מידי שנה בשנה, דהיינו לגשת לבנק ולשנות שוב כתובת, הרי על כך אני מלין.
בתשובתם למפקח באוצר טענו שהופניתי לבנק לשנות כתובת ולקבל תדפיסים, תשובה שגרמה למפקח לסיים את הטיפול בתלונה.
התלונה נשלחת בשנית כוון שנמסרה לאגף אחר, אבקש להפנות :
למשרד האוצר-אגף שוק ההון ביטוח וחסכון, המחלקה לפניות הציבור.
עלבון סוג הנזק :
לאלץ את קופת הגמל לשלוח אלי תדפיסים שהם מחוייבים ל פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
לא שייך לרשות הארצית ל שם ותפקיד:
- תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה