פרטי התלונה

תלונות משרד האוצר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר פרטיות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בקומת הכניסה למס הכנסה בחיפה ישנם אנשים נפלאים שמקבלים את האנשים שזקוקים להחזרי מס . הם מלאי רצון לעזור אך לצערי אין שום פרטיות לאיש הפונה . אני עמדתי בתור ושמעתי את הנאמר על ידי כל אחד . וכמובן שכולם היו שותפים למצוקות שלי ולקשיים שלי . הדבר השפיל אותי עוד יותר .
עלבון סוג הנזק :
מחיצות ומקום סגור כפי שסידרו בקומה 9 . פתרון נדרש :

משרד האוצר שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה על פניות ציבור, משרד האוצרמשרד ראשי שם ותפקיד:
רשות המיסים היא רשות סטטוטורית ולא כפופה לאוצר מבחינת תפקודה. תגובה:
לפנות ישירות לפניות הציבור של רשות המיסים דרך אתר הרשות
www.mof.gov.iltaxes ומשם לפניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה