פרטי התלונה

תלונות אסותא

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אסותאשעות פתיחה אסותא גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת החזר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עייפתי מלרדוף אחרי אסותא. לפני חודשיים בני עבר ניתוח וחוייבתי בהשתתפות עצמית הגבוהה ב-100 ש"ח ממה שהייתי אמורה לשלם. מנהלת איכות השירות של אסותא- מורן ג'ני התקשרה והתנצלה ואמרה שאקבל החזר. פניתי שוב ושוב וטרם קיבלתי את ההחזר. מזה מס' ימים אני מנסה להתקשר לגברת ואין מענה. שלחתי שוב מכתב תלונה לשם ולא קיבלתי תגובה. אחרי חודשיים נמאס לי להיות נחמדה ולהמתין בסבלנות. מדובר ב-100 ש"ח ולא באלפי שקלים שלוקח זמן לאשר ולהעביר. לא מספיק שהיחס האנושי ביום הניתוח היה מחריד, עכשיו אני רודפת אחרי זיכוי המגיע לי והובטח לי! על התערבותכם אודה.
כספי סוג הנזק :
את ההחזר המגיע לי כפי שמנהלת איכות השירות באסותא הודתה בעצמה והתנצלות פתרון נדרש :

אסותא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה