|
|
|
|
|
|
טיפול בטעות של תוצאות MRI |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' הברזל 20 רמת החי"ל, תל אביב 69710 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 12.06 עברתי MRI בעקבות החמרה בכאב בגב תחתון. לאחר קבלת ממצאיי הבדיקה גיליתי שנפלה טעות חמורה בנוגע לממצאים L4-L5.
לאחר כמה נסיונות הצחתי לדבר עם נציגה בטלפון 03-7645272 שראתה את הטעות ואמרה מעבירה לטיפול ושיחזרו אלי. חיכיתי שבוע אך אף אחד לא חוזר אלי והים כל היום מנסה לנשיג מישהו אך אין מענה (בדף שלהם כתוב בין שעות 08:00-20:00, במענה אומרים בין 14:00-20:00 ובפועל אין מענה).
התקשרתי למוקד ונאמר לי שלמרות שהם ראו את הטעות אני צריך ללכת לרופא שלי ולבקש ממנו שהוא באצמו יפנה אליהם ויבקש לתקן את הטעות !!!??? לשאלתי למה אני בתור חולה צריך להיות נענש ותשובתם
הייתה שאין מה לעשות !!?? יש לציין שאני כבר עברתי ניתוח אחד בגב ויש סבירות שאצטרך לניתוח נוסף והם בלי בושה מריצים אותי על מנת לתקן את הטעות שלהם. אבקשכ לעזור בנדון.
בברכה, בוריס פבזנר.
טל: 054-8883673
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אסותא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|