פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספק תקין הפך מקולקל בידי הטכנאי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב ללא ספק וללא דיסק שכן היו בידי ממחשב קודם.
גם איש המכירות וגם הטכנאי ניסו לשכנע אותי שעדיף לי לקנות מחשב "שלם" אבל הסכימו להרכיב לי את החלקים. כשציינתי בפני הטכנאי שהספק אמנן משומש אבל באיכות פי כמה ממה שהם מוכרים בקופסא הוא גיחך.

הספק פורק ע"י הטכנאי מהמחשב העובד (הפעלתי קודם בבית) וחובר ע"י הטכנאי בתוך המעבדה. אז הוא קרה לי, הראה שהספק לא נדלק ושלח אותי לקנות ספק חדש אצלם בחנות. (הספק היה נדלק במחשב הישן).

קשה לי להאמין שמדובר בחבלה בכוונה תחילה אבל עוד יותר קשה להאמין שספק מצויין שעבד 3 שנים ללא תקלה התקלקל בדרך או ברגע שהועבר ממחשב בו הוא עובד למחשב חדש בידי הטכנאי.

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה