פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מסך lg במסך aoc (לא עפ"י הזמנה מקורית) בלי לתת זיכוי על הפרש במחיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 6 פולג נתניה כתובת:
נתניה { סניף פולג} סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.2006 הזמנתי בסניף אייבורי נתניה מחשב לפי פרוט חלקיו.(מ"ס הזמנה 16706310).במהלך ההזמנה נאמר לי מחירו של כל חלק וחלק.אך בדף הסיכום לא הופיע הפרוט ונמסר לי הסכום הכולל בלבד.כשבקשתי הפרוט נאמר לי שהוא מופיע אצלם במחשב.(דבר המעורר תמיהה!)
לאחר מספר ימים הגיע בני לקבל את המחשב.במעמד קבלת המחשב שכנע אותו איש המכירות כי מסךaoc עדיף מהמסך שהזמנתי lg ושמחירם זהה אך שרות התיקונים הוא בבית הלקוח דבר ששיכנע את בני להסכים מאחר שאני ובעלי פנסיונרים.
צלצלתי למחרת בעילום שם לברר מחירו של המסך שסופק לי והתברר שהוא זול בהרבה,כשהזדהתי והתלוננתי על ההחלפה ללא זיכוי בהפרש,נאמר לי שאני יכולה להחזיר המסך.היות וזרקתי את האריזה לא הסכימו לקבלו.הסכמתי להשאיר אצלי מסך זה אך ביקשתי זיכוי, מחיר המסך בהזמנה המקורית היה 1180ש"ח, המחיר של המסך שסופק הוא 940 ש"ח .נהלתי מספר רב של שיחות ואף שלחתי מכתב תלונה להנהלת אייבורי מחשבים בע"מ בפתח תקוה,אך עד היום לא נענתי.
אשמח מאוד אם תעזרו לי לטפל בתלונתי זו.
בכבוד רב
ציפי מוסקו
החזרת ההפרש הכספי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
ככל הנראה חלה טעות אנוש בנוגע לתחשיב במחיר.

אייבורי הינה חברה מכובדת והוגנת, ויכול להיות שללא כוונת מכוון, חלות טעויות או אי הבנות. העניינים נבדקים ומטופלים ללא דיחוי, ברב הפעמים גם אם מוטל ספק אייבורי הולכת לקראת הלקוח.

ערכנו בירור ונעננו לבקשת הלקוחה. להחזר כספי בסך כ 250 שח.
תגובה:
הוחזר ללקוחה, על פי בקשתה ובירור מצידנו, ייתרת הסכום שדרשה עד השקל האחרון.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה