פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.10.06 רכשתי מחשב בחנות אייבורי בראשון לציון,בעזרת נציג מכירות שהציע לי מפרטי מחשב ומתוכם בחרתי מחשב שעונה על צרכיי.
ביום 13.10.06 התקשרתי לחברה כדי לבטל את העסקה,שוחחתי עם בחור בשם כפיר שאמר שהוא ידבר עם איש המכירות.
בתאריך 15.10.06 שוחחתי שוב עם "שחר" איש המכירות,ושוב ביקשתי לבטל את העסקה.
בתאריך 16.10.06 בשעות הבוקר שוחחתי מס' פעמים עם שירות הלקוחות(לירון,זהבה...) שחזרו לשיחותיי רק בשעות הערב.שוחחתי עם "קובי" שאמר שהוא האחראי,נאמר לי על ידו שלא ניתן לבטל את העסקה.אציין שהשיחה עימו לא הייתה נעימה והוא לא דיבר בנימוס.
עד היום טרם בוטלה העסקה בטענה שלא ניתן לבטל את העסקה.
למרות כל שיחותיי קיבלתי הודעת אס.אם.אס מהחברה שהמחשב שלי מוכן.
אציין שבעת הרכישה לא שיניתי דבר מהמפרט שהוצע ליע"י איש המכירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
כמו שציינה הלקוחה - היא בחרה מחשב שעונה על צרכיה. ובעצם קיבלה את המוצר שהזמינה. כעבור כמה ימים,ולמיטב ידיעתנו גם ללא שום סיבה מיוחדת, הלקוחה בחרה לבטל את המחשב. יש לציין כי קיימת התייחסות שונה בחוק, לגבי החזר/ביטול מוצר כמחשב (בכללו מחשב נייד), מכיוון שזהו מוצר שמורכב במיוחד לצורכיי או לפי דרישת לקוח. וכך הוסבר ללקוחה.
ניתן לעיין בקשיור הבא לצורך עניין זה: http://www.wisebuy.co.il/ArticlePage.aspx?AID=468&PcatID=498

יש להבין כי לא בכל המקרים בקשת הלקוח מתיישבת עם החוק (לו אייבורי מחוייבת). שירות טוב הוא בין היתר מענה והסבר, ולדאבוננו לא תמיד הנ"ל מתיישב עם רצון הלקוח.

תגובה:
על אף זאת. אייבורי מחשבים בחרה ללכת לקראת הלקוחה ולבטל את העיסקה ולאפשר ללקוחה לקבל את כספה במלואו. למיטב ידיעתנו והבנתנו הלקוחה שבעת רצון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה