פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רוצים לחייב במע"מ עסק אילתי - ורק לאחר מכן להחזיר מע"מ. נושא התלונה:
גבאי עופר שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
באר שבע/פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בעל עסק אילתי שמעוניין לרכוש ציוד מחשבים מאייבורי.כידוע יש חוק אזור סחר חופשי באילת.שלפיו אני לא משלם מע"מ ולא מחייבים אותי במע"מ.יש תהליך שאני צריך לעמוד בו - וזה החתמת החשבונית ע"י מחלקת המכס והמע"מ במחסום הכניסה לאילת.ושליחת ההעתק החתום לספק שמחוץ לאילת - וכך הוא מקוזז מול הח-ן שלא חייב במע"מ.יש לציין שכול העסקים שפניתי וביררתי איתם עובדים כך שנים רבות.
אני רוצה לציין שלא ידוע לי על הדרך שבה עובדים באייבורי והאם היא חוקית,
ויתכן כי היא חוקית אך לא מוכרת לבעלי עסק באילת.
לאחר שפניתי לאייבורי וסיפקתי אישורים לאייבורי המאשרים את רישומי במע"מ אילת.
עדיין הם מסרבים למכור לי סחורה ללא מע"מ.הם אומרים שקודם כול עליי לשלם מע"מ.ולאחר מכן שאשלח ח-ן חתומה,אקבל את כספי המע"מ חזרה.
וזה נשמע לי תמוה ולא לפי חוק המע"מ. ואין לי ודאות שאקבל חזרה את כספי המע"מ.שמראש אני לא אמור לשלם אותם - וזה כול העיניין.
אני רוצה לציין שהייתי בקשר עם אופיר מסניף באר שבע שלאחר שקיבל את המסמכים שביקש,אמר שכנראה יאשרו לי לקבל את הציוד ללא מע"מ,אך לאחר שלא חזר אליי מספר ימים שבהם התקשרתי,השארתי הודעות,והובטח לי שיחזרו אליי - לפחות פעמיים ביום מתאריך 21/11/06 גם בסניף הראשי שבפתח תקווה וגם בסניף באר שבע - קיבלתי סוף סוף תשובה מגבי שנמצא בשרות לקוחות סניף באר שבע - שלא אקבל את הציוד ללא מע"מ שזה הנוהלים ואני יכול לעשות מה שאני רוצה ולתלונן איפה שאני רוצה,ולא אכפת להם שלא אקנה מהם.
אז קודם כול אני רוצה לציין את זה שלא טרחו לחזור אליי למרות כול ההודעות - עד שדרשתי לקבל תשובה בצורה נורא תקיפה ולא נעימה.יחס מזלזל ולא נעים משרות הלקוחות,ההסבר שהייתי צריך להסביר בכול פניה ופניה.ובסופו של דבר חוסר תיאום בין נותני השירות,הנהלת החשבונות שלהם,וכבר אין לי חשק לקנות מהם למרות המחיר המאוד תחרותי שלהם ושמסתבר זה הדבר היחיד שבו הם טובים.
בזבוז זמן,מימון מע"מ שלא לצורך, סוג הנזק :
מכירת ציוד ללא מע"מ לפי התהליך החוקי. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
אייבורי מחשבים בע"מ הינה חברה מכובדת שפועלת כמובן על פי חוק. במקרה זה הוסברה ללקוח מדיניות החזרי המע"מ בחברת אייבורי. תגובה:
הסבר שניתן ללקוח בה הובהר לו כי "אייבורי " מתנהלת בצורה חוקית ולגיטימית בדבר החזרי המע"מ לתושבי אילת.

הלקוח הבין וקיבל בסופו של דבר את ההסבר. אין לו טענות נוספות למיטב ידיעתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה