פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך LCD חדש עם תקלה ולא מוכנים לטפל בתיקון או החלפה נושא התלונה:
מדינה אליהו שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 103 ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי רכשתי מחשב שלם כולל מסך LCD 17 של חברת LG מייד עם התקנתו הבחנתי בכתם קטן בגודל 2 מ"מ בצידו הימני העליון של המסך, היות ואני פעם ראשונה משתמש במסך מסוג זה,נרתעתי בתחילה אך גיסי שהוא מבין במחשבים אמר לי שזה לא נורא כי זה דבר נפוץ במסכים מסוג זה ותוך מספר ימים זה יעלם, כמו כן הוא אמר שיכול להיות שזה נובע מהתקנת המסך ישירות מבלי להכניס את הדרייוור שלו שקיבלנו אותו בעת הרכישה. לאחר כשבוע הבחנתי שהכתם הקטנטן הלך והתארך עד שהגיע לגודל של כ- 3-4 ס"מ.
היות ואינני יכול במשך השבוע להתפנות ולפנות לחברת אייבורי משכתי את זה עוד כשבועיים שלושה עד שהבאתי אותו לבדיקה בחברה, נאמר לי שם שלפי בדיקה ראשונית שהם ביצעו במעבדה נמצא שהתקלה היא עקב פגיעה פיזית במסך, הייתי מוכן להשבע להם שאין לי ילדים קטנים בבית, אני ואישתי עברנו את גיל 60 והמחשב נמצא בחדר מיוחד בבית, כך שהסיכוי שהוא יפגע הוא אפסי, כמו כן סיפרתי להם שכבר עם התקנת המסך הבחנתי בתקלה, לא עזר כלום והם אמרו לי שהם ישלחו את המסך לחברת LG והם יחליטו אם אפשר לעשות, לאחר כחודש אחרי שהתקשרתי מספר פעמים לחברת אייבורי לבחור בשם שלומי וכן בחור בשם שחר הם מסרו לי טלפון של חברת LG שאני אתקשר בעצמי, שוחחתי עם מישהו אחראי שם בשם יעקב והוא אמר לי שהאבחנה שלו היא כמו של חברת אייבורי ואם ברצוני שיתקנו את המסך הוא מוכן להחליף לי מסך אחר עם פיקסל אחד פגום תמורת 780 ש"ח, נדהמתי להצעה שלו ואמרתי לו איך זה שמסך בעל פיקסל אחד פגום עולה 780 ש"ח ואילו מסך חדש נמכר ב- 990 ש"ח ואז אמר לי נכון בגלל הפגם הקטן המחיר יורד בעשרים אחוז, כמו כן נדהמתי לשמוע שקיימים כבר מסכים בעלי פגם קטן כמו המסך שקיבלתי בטענה שהוא חדש לגמרי כלומר יכולים לקרות שמסכים פגומים כאלה יצאו לשוק ואולי ללא כוונה לרמות מישהו אבל זה אפשרי, הודעתי לו שאני לא מעוניין שיתקן לי את המסך ושיחזיר לי אותו ושנפגש בבית משפט, המסך חזר אלי אחרי חודש נוסף ובאייבורי טענו שהוא תוקן,קיבלתי את המסך ללא הכבלים הנלווים ונאלצתי לשוב אליהם למחרת,לאחר מאמצים רבים הצליחו סוף סוף למצוא כבלים מתאימים,שמח וטוב לב אני אץ הביתה ומייד עם חיבור המסך חשכו עיני, שני שליש מהמסך בצבע לבן ורק על שליש ממנו יש תמונה, כמו כן מייד הבחנתי שהכתם המקורי עדיין ישנו. לדעתי כאשר הודעתי ליעקב מחברת LG שאינני מעוניין לתקן את המסך הטכנאי במקום התקין בחזרה את המסך בצורה מזלזלת ולכן מצבו רק החמיר. כרגע אני נמצא עם מסך שלא ניתן להפעילו והאמת שאין בכוחי הדל להתחיל לרוץ לבתי משפט כדי לתבוע אותם
תקוותי היחידה שאתם תוכלו לעזור
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחליפו לי את המסך במסך חדש אני עדיין בתוך שנת האחריות פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
למרות ש'אייבורי' אינה מעניקת השרות הישירה של מסכי LG, ניסינו לתווך ולדאוג ללקוח לבדיקה ולטיפול בבעייה. קיבלנו מענה מהיבואן של המסך, שבה נאמר כי המסך נבדק ונמצא תקין. תגובה:
מאחר והלקוח עדיין לא היה מסופק מהמסך ומצבו - החלטנו באייבורי מחשבים - לפעול לפנים משורת הדין ולקחת אחריות מלאה על המוצר שמכרנו לו. וסיפקנו לו מוצר חדש!!!
למיטב ידיעתנו הלקוח שבע רצון ומרוצה - וזה העיקר מבחינת "אייבורי".
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה