פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור עיסקה שביטולה אושר ע"י החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הזמנה טלפונית כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך14/6/07 יצרתי קשר עם החברה במטרה לרכוש באמצעותה מחשב לביתי. לאחר התייעצויות וכו' סגרתי עיסקה על מארז מחשב. כעבור ימים אחדים קיבלתי ע"י שליח החברה מארז מדגם שונה וישן יותר ממה שהזמנתי. כמובן שמיד הודעתי ע"כ לחברה. נציג החברה הראשון שעימו דיברתי הטיח בי כי אני שקרן! וזהו המוצר אותו הזמנתי. כיוון שנפגעתי מהיחס הבוטא והמשפיל החלטתי לבטל את כל העיסקה לאלתר. קיבלתי הודעה כי יחזור אלי נציג שירות מכירות בכדי לבטל את ההזמנה. כעבור כשעה אכן חזר אלי נציג שירות מכירות והודה באוזני כי אכן ישנה טעות במצשלוח וזוהי לא הזמנתי!!. במענה לשאלתי כיצד ומתי יוחלף המוצר נענתי כי יחזרו אלי 'במשך היום'. למחורת בבוקר כאשר הבחנתי כי לא יצרו עימי קרש בכדי להחליף את המוצר, יצרתי אני עימם קשר. הובטח לי כי בתוך 24 שעות אקבל את המחשב המקורי בדגם אותו ביקשתי. במשך היום הגיע שליח דואר בכדי לקחת את המחשב מהגדם הישן. כעבור 24 שעות, כאשר ראיתי כי המחשב המשופר אותו הזמנתי לא הגיע, יצרתי קשר עם החברה והודעתי חד'-משמעית כי ברצוני לבטל את העיסקה ללא שום תנאים. נעינתי ע"י הנציג כי העיסקה אכן בוטלה בתאריך 24/6/07 . לאור התנהלות החברה, ברור כי לא סמכתי עליה במיוחד ובנוסף יצרתי קשר עם חברת באשראי 'לאומי קארד ויזה' בכדי לוודא ביטול של העיסקה. נציגת השירות של חברת האשראי הודיעה לי כי הנוהל הוא שחברת האשראי שולחת מכתב לחברת 'אייבורי' בכדי שיאשרו את ביטול העיסקה. בסוף החודש כאשר קיבלתי את דף פירוט העיסקות של 'ויזה', נדהמתי לגלות כי העיסקה בוטלה רק בחלקה!!! כלומר, קיבלתי ביטול על 120 ש"ח בלבד מתוך הסכום הכולל1475 ש"ח. בתאריך 8/7 בשעות הבוקר התקשרתי שוב לחברת 'אייבורי' בכדי לברר מדוע העיסקה לא בוטלה במלואה- כפי שסוכם עם נציגי החברה. נעניתי כי נציג החברה 'יחזור אלי במשך היום'. לאור העובדות כצפוי, אף-אחד מחברת 'אייבורי' לא יצר עימי קשר. בתגובה, יצרתי אני קשר עם החברה והתלוננתי כי לא ניתן לסמוך על הבטחותיהם. נעיניתי כי 'אין תחת ידם מס' טלפון שלי בכדי לחזור אליו'- טענה מוזרה ביותר לאור העובדה כי פרטי המלאים הועברו להם בעת ביצוע העיסקה. ברור כי שוב הובטח לי כי נציג הנהלת חשבונות יחזור אלי בכדי לוודא פרטים אודות ביטול העיסקה שלא בוטל. נכון לתאריך 11/7 בשעות הבוקר, עדיין לא יצרו עימי כל קשר בכדי להשיב לי את כספי.

לסיכום-
העיסקה בוצעה בתאריך 13/6/07
ביטול סופי של העיסקה בתאריך 24/6/07
בתאריך 25/6/07 הוחזר רק חלק מן הסכום הכולל מן העיסקה (120 ש"ח מתוך 1475ש"ח).
המחשב מהדגם הישן הוחזר לחברה בתאריך 19/6/07
למרות הכל חברת 'אייבורי' מצאה לנכון שלא לבטל את העיסקה הכושלת אלא, לגבות ממני תשלום עבור מוצר שכלל לא הגיע אלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי שנגבה ממני שלא כדין פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה