פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שירות בקניית מחשב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב בסניף רעננה. כשלקחתי את קופסת הקרטון ובו המחשב שאלתי האם נמצאים בפנים הדרייברים. נאמר לי שהשקית בתוך הקופסה.
כשהגעתי לביתי ופתחתי את הקופסה לא היתה בה השקית שכללה גם כבל חשמל למחשב (טעות אנוש שיכולה להיות).
התקשרתי למחרת לסניף וביקשתי שישלחו לי את החסר. נמסר לי שאני צריך לבוא לסניף (במקום אחר אולי היו שולחים לי את השקית עם שליח) .
התקשרתי למחרת בבוקר (ביום שישי)וביקשתי שיכינו לי את השקית על מנת שלא אצטרך לעמוד בתור .התשובה שקיבלתי היתה שלא יעצרו את כל העבודה בשבילי ואני צריך לעמוד בתור.ן ביקשתי לדבר גם עם המנהל וזאת היתה התשובה גם מצידו. רשמתי מייל לנציג השירות הארצי ורק לאחר מכן קיבלתי טלפון מאותו מנהל שדיברתי איתו בבוקר על כך שאני אגיע לסניף והשקית תחכה לי.
בכל הטלפונים לא זכיתי לקבל התנצלות, מעבר לטרטור הטלפוני יש גם עוגמת נפש בכך שמביאים מחשב הביתה ורוצים להרכיבו ומגלים שאין כבל חשמל.
ומעבר לכך הרי לא ביקשתי לתקן מחשב או לעכב אנשים אחרים,בסה"כ רציתי לקבל את מה שלא קיבלתי ולא באשמתי ,סה"כ שקית ובה כבל חשמל ודרייברים שלא דורשים עבודה מיוחדת להכניסם לשקית.
אייל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה