פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב תקול שאין מוכנים להחליפו ואף לא להחזיר את סכום הרכישה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים/מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' ימים רכשנו מחשב נייד באייבורי בירושלים.
לאחר פחות מ-24 שעות ושתי הפעלות בלבד, החלו להתעורר בעיות במחשב.
ראשית המחשב לא זיהה התקני usb ולאחר מכן פשוט הפסיק לעבוד.
לאחר נסיונות רבים ונשנים להפעיל את המחשב ללא הצלחה,פנינו למוקד התמיכה הטכנית של אייבורי ,שם נעננו ע"י נציגי החברה כי הם אינם נותנים אחריות או תמיכה טכנית מכל סוג שהוא למחשבים ניידים מתוצרת המחשב שברשותנו על כן,מיד פנינו לתמיכה הטכנית של IBM ושוחחנו עם נציג בשם משה אשר היה אדיב וניסה לעזור לנו במשך זמן רב, לאחר מס' נסיונות המחשב לא הצליח לאתחל את עצמו ולאחר כ15 דקות כאשר המחשב נדלק מחדש לקח לתוכנת ההפעלה למעלה מ-10 דק' לעלות.
נציג חברת IBM ציין בפנינו כי מדובר במחשב חדש(בן יום!!) ואין סיבה כי יתעוררו בו בעיות מעין אלו ועלינו לפנות לאייבורי ולהחליפו מיידית.
מיהרנו עוד באותו יום לסניף אייבורי במודיעין (מקום מגורנו) וביקשנו כי המחשב יוחלף, לאחר שעה וחצי בה טירטרו אותנו, השארנו את המחשב לבדיקה במעבדת אייבורי במודיעין,ביום שלמחרת התקשר אלינו איתי מהמעבדה וציין כי המחשב עובד ואין מקום להחליפו ,שבנו וציינו כי מדובר במחשב שנקנה אך לפני יום וכבר התעוררו בו בעיות ועל כן אנו מבקשים להחליפו במחשב חדש ולא תקול או לחילופין לבטל את העיסקה,איתי ציין בפנינו כי "אין מה לדבר" על החלפת המחשב ובמידה ואנו מעוניינים לבטל את העיסקה נשלם 10% מערך הקנייה .
לאחר מס' דקות בעודנו בחנות שוחחנו (טלפונית) עם קובי אשר הציג עצמו כמנהל בשרות הלקוחות וציין בפנינו כי המחשב תקין וע"פ חוק עלינו לשלם לאייבורי 10% דמי ביטול עיסקה,בשולי הדברים ציין קובי כי ייתכן וניתן לבצע עוד בדיקות ואולי בהן תתגלה תקלה. (למרות שכבר אמרו לנו שהמחשב נבדק והינו תקין לחלוטין...)
עוד באותו יום שלחנו פקס לשרות הלקוחות של אייבורי ,ציינו את השתלשלות העניינים וביקשנו את ביטול העיסקה והחזרת כספנו נוכח העובדה כי קיבלנו מחשב תקול שאינו עובד כבר ביום הראשון לקנייתו.
לאחר מס' ימים, בשעות הערב יצר עימנו קשר קובי מנהל שרות הלקוחות אשר לא הסכים בשום פנים ואופן לא להחליף את המחשב בחדש ולא להחזיר לנו את סכום הרכישה במלואו.
חשוב לציין כי רשת חנויות "אייבורי" מתהדרת בתו אמון הציבור, הכלל השני של כללי אמון הציבור נוגע לגילוי נאות ושקיפות המידע בין השאר לעניין מדיניות החזר המוצרים, נכון הדבר כי כל חברה יכולה לקבוע לה מדיניות של החזרת מוצרים,יחד עם זאת עליה לידע את הקונה בהם (גם אם הרשת אינה בעלת תו אמון הציבור...) חשוב לציין כי בשום שלב בעיסקה לא צויין בפנינו כי במקרה של ביטול עיסקה קיים "קנס" של 10%, זאת ועוד,בחוזה ההתקשרות לא מצויין סעיף מעין זה, בנוסף לכל האמור לעיל מדיניות החזרת המוצרים הזאת,על פי חוק,אינה אמורה לחול כאשר המוצר פגום כמו במקרה שלנו,אז כבר מדובר בפגיעה מובהקת בצרכן ובזכויות המוענקות לו ע"פ חוק הגנת הצרכן.
עוד חשוב להזכיר כי בקשתנו הראשונית הייתה להחליף את המחשב התקול במחשב חדש מאותו הדגם בדיוק,בצר לנו ולאחר שהבנו שאף אחד לא יבוא לקראתנו ביקשנו לבטל את העיסקה.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החלפת המחשב התקול במחשב חדש באותו הדגם פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה