פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי על מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ב29.04.07 פניתי לחברת אייבורי באשדוד לרכישת מחשב ע"פ מבצע שפורסם בעיתון. היו שם 3 הצעות ובחרתי את המחשב היקר מבניהם שאמור להיות הטוב ביותר מבין שלושתם. איש מכירות (חנן- מנהל הסניף) ממולח ומוכשר שכנע אותי שהמחשב שמפורסם הוא רק מחשב משרדי שמתאים לדברים בסיסיים בלבד. לאחר שבדק בקפידה מהם צרכיי, שכנע אותי לרכוש מחשב פנטיום 4 כפול ליבה עם מערכת הפעלה ויסטה (מאחר וציינתי שבעתיד ארצה להוסיף מערכת מדיה) בסך של כ- 4000 ₪. יום אחרי שהמחשב הגיע לביתי, הותקן והתחיל לעבוד נתגלו בו בעיות. המומה אך אופטימית פניתי לחברת אייבורי והודעתי על הבעיות. הם הפנו אותי למייקרוסופט כי לטענתם הבעיה הייתה במערכת ההפעלה. פניתי בטלפון לחברת מייקרוסופט ושם נאמר, ע"פ תאור הבעיות, שכנראה הבעיה היא בלוח אם. שוב פניתי לאייבורי ונתבקשתי להביא את המחשב לאשדוד להחלפת לוח אם. החזרתי את המחשב מתיקון ושם נאמר לי כי הבעיה הייתה בספק ולא בלוח האם. וגם מאוורר הוחלף. שמחה ואופטימית חזרתי הביתה הפעלתי את המחשב ה"מתוקן" ושוב הופיעו בעיות, והפעם, גם בעיות שלא היו לפני החלפת הספק. שוב פניתי לאייבורי ובמהלך השיחות נאמר שכנראה זאת בכל זאת מערכת ההפעלה, (שרכשתי על פי המלצתו של איש המכירות...) ושהם ממליצים שאחליף ל- XP. כועסת, מאחר והבנתי כי המחשב שנקנה הולך ומאבד מיכולותיו לספק את צרכיי, הסכמתי להחליף את מערכת ההפעלה. אך באייבורי טענו שהם צריכים לכך אישור מיוחד, ושאצטרך לשלם קנס, ושכמובן לא אקבל את ההפרש בין מערכות ההפעלה (סך של כ- 200 ₪). כמה ימים אחרי, התקבל האישור והבאתי שוב את המחשב למעבדה. קיבלתי טלפון מהם בו הם מודיעים לי כי המחשב נבדק וזו אכן הבעיה. שוב החזרתי את המחשב הביתה ושוב לא נעלמו הבעיות. פניתי לאייבורי והם הציעו לי להביא את המחשב שוב למעבדה. הודעתי לאייבורי שאין בכוונתי להגיע שוב לאשדוד (מאחר ואני מתגוררת מחוץ לעיר ואין ברשותי רכב, כל ההגעה כזו עם המחשב מחייבת הפקה בפני עצמה). באייבורי הציעו לי לקחת יום חופש ולחכות לאיסוף, שיגיע בשעות הבוקר על מנת לקחת את המחשב. קיבלתי הודעת SMS המאשרת את הגעתו. למחרת, מאוכזבת וכועסת המתנתי בסבלנות לשליח, הוא לא הגיע! בשיחה עם קובי (מנהל שירות הלקוחות) נאמר לי כי לא היו משלוחים בבוקר וכי הוא רק הציע ולא אישר את ההגעה (קיבלתי הודעת אישור!!!). ניסיתי לקבוע איתו שוב, הפעם מחוץ לשעות עבודתי, והוא טען שאצטרך להתאים את עצמי אליהם ושאם לא אסכים לכך, הוא יכתוב שהוא רצה לשלוח מישהו ושאני סרבתי. מזועזעת מדרך השירות, הסברתי שלא אסכים לאבד שוב ימי עבודה וביקשתי ממנו לקחת את המחשב ודרשתי את כספי בחזרה. הוא הודיע לי שאין על מה לדבר ושאני יכולה ללכת לתבוע. אך שוב קיבלתי מהם טלפונים ואז הם באו בהצעה. "הם ייתקנו את המחשב ואם בתוך 3 חודשים יתגלו בעיות הם יחליפו לי למחשב חדש" למודת אכזבות מהמוצר ומהשירות ידעתי כי הייתי סבלנית מספיק (כ-4 חודשי טרטור) וההחלפה למחשב חדש הייתה אמורה להגיע עוד הרבה קודם. לכן ביקשתי לקבל כבר עכשיו מחשב חדש ואם בתוך 3 חודשים יתגלו גם בו בעיות אהיה זכאית להחזר כספי מלא. הצעתי זו נתקבלה בבוז ביהירות ובמהלכה נאמר "שאין לי הוכחות על בעיות חומרה, ולכן הוא לא מאשר..." אמרתי לו שיש לי דו"ח תקלות המאשר כי יש בעיות חומרה, תשובתו הייתה: "אם יש לך דו"ח, זה משהו אחר, ויש על מה לדבר. שלחי לי את הדו"ח והביאי את המחשב, ואז נראה". החלטתי לא להסתפק בדו"ח לא ברור ופניתי לטכנאי. הוא עשה בדיקות מקיפות והגיע למסקנה כי המעבד, לוח האם, כרטיס המסך ולקינוח הסט האלחוטי (עליו לקחו תוספת של 120 ₪!), כולם פגומים. פניתי שוב לקובי אך כבר לא זכיתי למענה. בשלב זה החלטתי שאין עם מי לדבר וכי חברת אייבורי עשתה כל שביכולתה לפגוע בי כצרכנית ואם ברצוני לראות את כספי שהושג בעמל רב עלי לתבוע, וברגע האחרון החלטתי קודם לפנות אליכם.
בזבוז זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :
החזר כספי מלא וביטול העיסקה. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה