פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה כלפי חברת אייבורי מחשבים וחב' משלוחים UPS נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הזמנתי מחשב מחברת איבורי.
ב 30/10/07 לאחר שעבר יותר משבוע ואיש לא יצר עימי קשר. התקשרתי לחברת אייבורי בכדי לברר מתי אקבל את המחשב.
נמסר לי מחב' אייבורי מס' המשלוח שמספרו 58877493617.
כאן רצוני להתייחס לנקודה בנוגע לחב' אייבורי, מדוע כלקוחה עלי להתקשר לחברת שליחויות כדי לאתר חבילה? אייבורי נתנו לי 2 מספרי טלפון של חב' שליחויות שונות, היה עלי להתקשר אל שניהם בכדי לאתר את המשלוח שלי.

בברור שערכתי עם חברת UPS התברר לי שהמשלוח בדרכו אלי והוא יגיע בין השעות 8:00-17:00. עלי לציין שאיש לא התקשר בכדי לתאם עימי הגעה. לברר האם אני בבית?

מנציג חברת UPS התברר לי שהחברה לא מתקשרת ומתאמת ושחב' אייבורי מחשבים היא זו שאחראית לידע אותי. עלי לציין שבאותו יום לא יכולתי לקבל את המשלוח "שהיה בדרכו אלי" מאחר ואני בעבודה בשעות האלה. כמו כן נמסר לי שאין להם אפשרות לענות האם יוכלו להגיע לאחר השעה 17:00 (כדי שלא אפסיד יום עבודה).
כמו כן ציינה לפני שUPS אינם נוהגים להתקשר ללקוחות לתאום הגעה.
ההתקשרות לחב' אייבורי מחשבים וUPS גזלה ממני שעות המתנה בטלפון.
התקשרתי לחב' אייבורי מחשבים בכדי לשאול מדוע איש לא הודיע לי שהמשלוח בדרכו אלי. דיברתי עם נציג בשם כפיר לברטי (שחזר אלי לאחר השארת הודעה). לדבריו UPS הם אלו שצריכים להודיע לי על המשלוח.

לאחר ההאשמות ההדדיות שנתקלתי מחברת אייבורי מחשבים וUPS כלקוחה שאמורה לקבל שרות (שעליו שילמתי מכספי) , אשמח לאחר שתגיעו להבנה ביניכם איזו חברה היתה צריכה להתקשר אלי (לפחות יום לפני) ולברר אם ב 30/10/07 אהיה בבית כדי לקבל את המשלוח.

עלי לציין שאני עדין ממתינה לקבלת החבילה .


עוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה