פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעויות חוזרות ונשנות. הזמנה טלפונית שלא מגיעה . שירות גרוע! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זו הפעם האחרונה שאני עושה עסקה כלשהי עם אייבורי.
הזמנתי ראוטר בטלפון ב-9/9.
הראוטר לא הגיע כעבור 5 ימי עבודה כפי שהובטח, ולכן נסעתי לחנות, על מנת לקנות ראוטר במקום.
חברת השילוח טענה שהם הגיעו למשרד, אך לא ענו להם לטלפון, (לא היה ולא נברא) ולכן החבילה הוחזרה לאייבורי.
רכשתי בחנות ראוטר חדש וביקשתי שיזכו אותי על הישן.
לא הסכימו לזכות אותי עד אשר הראוטר יגיע לחנות.
הסיפור ארוך, אך בקיצור, הראוטר הראשון היה במסע מאייבורי - אלי - חזרה לאייבורי ע"י שליח, והיום 15/11, במקום לקבל זיכוי, קיבלתי שוב את הראוטר.
כשראיתי את החבילה, מיד התקשרתי לשירות הלקוחות ונעניתי ע"י מוקדן עקשן שלא היה מוכן להעביר אותי למנהל השירות, למרות שכבר דיברתי עם המנהל בעבר.
3 פעמים הייתי צריכה להמתין 10 דק בטלפון עד שיענו לי כדי שלבסוף יחזור אליי סגן מנהל שירות הלקוחות.
נחשו מה הוא אמר לי? ללכת לחנות ולהחזיר את הראוטר.
איזה פתרון נפלא - במקום לקבל את המוצר בדואר תוך 5 ימים, עליי ללכת כעבור חודשיים לחנות כדי לקבל את מה שמגיע לי..
כספי סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה