טעויות חוזרות ונשנות. הזמנה טלפונית שלא מגיעה . שירות גרוע! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זו הפעם האחרונה שאני עושה עסקה כלשהי עם אייבורי.
הזמנתי ראוטר בטלפון ב-9/9.
הראוטר לא הגיע כעבור 5 ימי עבודה כפי שהובטח, ולכן נסעתי לחנות, על מנת לקנות ראוטר במקום.
חברת השילוח טענה שהם הגיעו למשרד, אך לא ענו להם לטלפון, (לא היה ולא נברא) ולכן החבילה הוחזרה לאייבורי.
רכשתי בחנות ראוטר חדש וביקשתי שיזכו אותי על הישן.
לא הסכימו לזכות אותי עד אשר הראוטר יגיע לחנות.
הסיפור ארוך, אך בקיצור, הראוטר הראשון היה במסע מאייבורי - אלי - חזרה לאייבורי ע"י שליח, והיום 15/11, במקום לקבל זיכוי, קיבלתי שוב את הראוטר.
כשראיתי את החבילה, מיד התקשרתי לשירות הלקוחות ונעניתי ע"י מוקדן עקשן שלא היה מוכן להעביר אותי למנהל השירות, למרות שכבר דיברתי עם המנהל בעבר.
3 פעמים הייתי צריכה להמתין 10 דק בטלפון עד שיענו לי כדי שלבסוף יחזור אליי סגן מנהל שירות הלקוחות.
נחשו מה הוא אמר לי? ללכת לחנות ולהחזיר את הראוטר.
איזה פתרון נפלא - במקום לקבל את המוצר בדואר תוך 5 ימים, עליי ללכת כעבור חודשיים לחנות כדי לקבל את מה שמגיע לי..
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|