פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון כושל לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הנשיאים 47 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.11.07 הגעתי לסניף רעננה בכוונה לקנות מחשב נייד של MSI פלוס מחשב שולחני
לאחר שנציג המכירות(בנצי) נתן לי מפרט לגבי המחשב נייד ושילמתי עליו עברתי לרכישה של המחשב השולחני.הגעתי אליו עם מפרט מדיוק של החלקים הנדרשים.והוא אמר לי שהוא יתן לי את המפרט המדיוק הזה במחיר מופחת של 500 שח לעומת הצעת מחיר מחנות אחרת ובנוסף המליץ לי לשפר את הזכרונות בתוספת של 200 שח.(החברה של הזכרונות שונתה כיוון שלא הייתה במלאי).הסכמתי למחיר ולמפרט שהוצג בפני.ולאחר מכן שילמתי מקדמה של 600 שח בלי שום הסבר או ציון עובדה לגבי החזרת מוצרים(בקיצור בלי שום חוזה).כאשר הגעתי לביתי באותו יום הופתעתי לגלות שמכסה המחשב הנייד עקום באחת הפינות ולא נסגר כראוי.החזרתי את המחשב לקופסא.כעבור 4 ימים(20.11.07)קבילתי מסרון שהמחשב מוכן לרכישה.הגעתי לסניף ביחד עם המחשב נייד במטרה לקבל מוצר חדש ולא פגום.נותן השרות במעבדה בשם אביחי פתח את המחשב והבחין בפגם המוצר.והצדיק אותי.לאחר ברור עם מנהל הסניף, כנאמר לי, אמר לי אביחי שאני צריך לשלוח את המחשב דרכם למעבדת ניידים ורק לאחר שטכנאי מוסמך של מחשב נייד יבחין בפגם הם יוכלו לתקנו או להחליף למחשב חדש.לא הסכמתי להשאיר את המחשב בטענה שהגעתי לאייבורי בידיע להספקה מיידית של מוצרים-דבר שנאמר לי על ידי בנצי איש המכירות.
אביחי אמר לי שאין להם כסניף הרשאה לספק מחשב חדש אלא אם כן הוא למכירה ושעלי ליצור קשר(לא באמצעות הסניף)לשרות הלקוחות הארצי שלהם.שם נאמר לי על ידי אודי שאין לי אפשרות לקבל מוצר חדש במקום הפגום שסופק לאחר ויכוחים חזורים ונשנים דרשתי לדבר עם המנהל של אודי והוא אמר לי שהוא יכול לחזור אלי בימים הקרובים לא צויין מתי.למרות שהוא השאיר אותי על המתנה בשביל לברר את הנושא עם מנהלו.
לאחר מכן הגשתי בקשה לקבל את המחשב השולחני והבחנתי במארז שלא לפי בקשתי(פשוט וזול יותר) ולא הסכמתי לקבל את המחשב.לאחר עוגמת הנפש לא הייתי מעוניין לסיים את עסקת המחשב השולחני עד שיפתרו את מצב המחשב הנייד.
נאמר לי על ידי נועם-נותן השרות במעבדה שהם יוציאו קריאה לשרות הלקוחות הארצי בעזרת מנהלו על מנת להגיע לפתרון בנוגע למחשב הנייד.ראיתי שאין עם מי לדבר(גם אחרי שציינתי שאני מעוניין לראות מנהל ואינני מסופק מהתשובות שהחברה נותנת לי בתור לקוח).התקשרו אלי משרות הלקוחות הארצי של אייבורי ואמרו לי שאני לא יכול לעשות עם המחשב כלום עד שאני נותן אותו ולא בצורה עצמאית למעבדת הניידים(אותו אדם דיבר אלי בצורה ממש מזלזלת,קטע אותי ללא הפסק ובסופו של דבר,ציין שזאת בעיה שלי ושפעם הבאה אני לא אקנה באייבורי ושאם אני לא מרוצה שאני אבטל את העסקאות).קיבלתי את המלצתו והגעתי למחרת(21.11.07)על מנת לבטל את העסקאות בשרות האספקה של סניף רעננה.ונאמר לי שאני שוב בצורה עצמאית צריך להתקשר לשרות הלקוחות הארצי ולבקש ביטול עסקה כי הם אינם מורשים לכך(הערה:חוץ מלמכור ולשכנע הסניף לא מועיל ללקוח)חיכיתי בטלפון 20 דקות עד שענה לי בחור בשם ניר ניסה לשכנע אותי לחזור בי ואמר לי שחבל שאני מבטל וחבל לו שהם מפסידים לקוח,אני אמרתי שזה אך ורק בגלל השרות לקוחות לא יותר מזה.ובסוף השיחה ציין שאני יכול לבטל את העסקה תמורת תשלום של 10 אחוז מכלל העסקה-משמע 470 ש"ח-מה שלא נאמר לי בזמן רכישת המוצר או בזמן סגירת העסקה עם איש המכירות(בנוסף ציין שאיש המכירות בנצי בחופש ושהוא יחזור אלי בתום החופש על מנת להגיע להסדר לגבי המחשב השולחני).לא ניתן לראות עובדה זאת בצורה ברורה בכל הסניף.הדבר הבולט היחידי הוא השלט של שרות הלקוחות הארצי.

בשורה התחתונה-מבחינתי איש המכירות הציע לי הנחה ובעצם חסך ממני מארז וספק שנדרשו מראש על ידי.ולא ציין זאת בפני.
בנוסף מחרו לי מוצר פגום והחברה לא מוכנה לקחת אחריות, לקבל אותו, ולהחליפו בחדש(4 ימים לאחר הרכישה).
לא ניתנה לי האפשרות לדבר עם מנהל סניף,מחלקה, או שרות לקוחות בטלפון.
הסניף לא נותן שרות לקוחות בכלל.
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי מלא על המקדמה ששולמה למחשב השולחני,והחלפת המחשב הנייד\ביטול עסקה למחשב הנייד. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה