פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר וביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב - החרוץ 10 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 27.11.07 הזמנתי מחברת אייבורי דיסק קשיח חיצוני דרך האינטרנט.
ביום רביעי שלמחרת הגיע המשלוח, פתחתי אותו רק בערב לאחר שחזרתי מעבודתי.
לצערי הרב, הדיסק הקשיח לא התאים למה שרציתי מבחינת מידותיו הפיזיות
והן מבחינת היותו חייב להיות מחובר לחשמל בכל זמן.
התקשרתי ביום חמישי אל שירות הלקוחות של החברה וביקשתי להחליף את המוצר במוצר אחר השווה פחות ממגוון מוצרי החברה (דיסק קשיח פנימי).
נאמר לי לגשת אל הסניף הקרוב (תל אביב) ובו יבדקו כי המוצר תקין ובמידה וכן יחליפו לי אותו. (חשוב לציין כי מלבד פתיחת האריזה לא נעשה במוצר שום שימוש מצידי).
ביום שישי ניגשתי אל סניף תל אביב. לאחר בדיקת המוצר, בה הוא נמצא תקין,
ביקשתי להחליפו, נאמר לי שלא ניתן להחליף מוצר אשר נפתח (יצא מהניילון), וזאת משום שאי אפשר למוכרו בשנית, ובכך החברה מפסידה.
התחננתי שוב, והסברתי שלא אני ולא כל אדם יכולים לדעת אם אנו שבעי רצון ממוצר אשר נמצא עדיין באריזתו. חרף בקשותי להחליף ואף לבטל את העיסקה, נאמר לי פעם אחר פעם "שמדיניות החברה אינה מאפשרת החזרת מוצר פתוח", וזאת בניגוד לחוק המאפשר ביטול עסקה עד 14 יום, כאשר המוצר מוחזר באריזתו המקורית.
טענת החברה היא כי הניילון העוטף את קופסת הקרטון הוא חלק מהאריזה המקורית.
שוחחתי 3 שיחות עם עידו משרות הלקוחות הטלפוני ואף עם נציגים בסניף,
אבל ההסברים נשארו כשהיו.
ברצוני לציין כי כאשר התעניינתי בקניית מדיה סנטר באייבורי, היו "מוכנים" לזכות אותי על המוצר. נשאלת השאלה כיצד היו מוכרים אותו אז ?
כספי סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה