פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 25.04.08
הגענו אני חבר שלי ואחי לאייבורי סניף באר שבע למטרת רכישה מחשב נייד למתנת יום הולדתי , השעה שהגענו לסניף הייתה 13:30 לערך , כאשר בשעה 14:00 הסניף נסגר , פנינו לנציג מכירות שהחל להציג לנו מגוון של מחשבים ניידים , כאשר ידע אותנו על סגירת סניף בשעה 14:00 אך למרות זאת אמר לנו שהוא ידאג לנו וביקש מאחראי מחסן לחכות כמה דקות בכדי להנפיק לנו מחשב , בשעה 14:15 ביצענו תשלום על מחשב נייד מסוג MSI EX600BT בעלות של 4.200 שח כולל מערכת הפעלה WINDOWS XP , לאחר ביצוע תשלום באשראי של חברי ושל אחי ניגשנו למחסן והסתבר שהמחסנים שאיתו דבר נציג מכירות עזב , אבל נשאר מחסני אחר לצורך סגירת מחסן שפתח בריב עם נציג מכירות על הנפקה מחוץ לשעות פעילות (שהריב גרם לנו לחוסר נעימות נוראית). לאחר ששניהם הגיעו להסלמה ניגשנו למחסן לצורך הנפקה של המחשב הנייד . נציג מכירות הוציא לנו את המחשב מאריזה ופתח אותו במהירות נוראית (במילים הינה ראיתם !כאילו עושה לנו טובה ) עקב חיפזון הזמן לא דאג להוריד ניילון שמודבק למסך . איש מכירות דאג לארוז את המחשב חזרה וממש הלחיץ אותנו ולא נתן אפשרות אפילו לנסות לערוך בדיקה .
בסיום יצאנו מהמחסן כאשר פנינו חזרה הביתה . כאשר הגענו הביתה פתחנו את האריזה והוצאנו את המחשב הורדנו את הניילון מהמסך והתגלה שריטה על הצג ! חשוב לציין שעדיין לא הכנסנו את הסוללה ! מייד סגרתי את המחשב והחזרתי אותו לאריזה .
ביום ראשון ב 27.4.08
הגענו לסניף וניסינו להסביר את מהות הבעיה וביקשנו להחליף את המחשב מכיוון שהנזק לא בוצע על ידינו ,הפנו אותנו למנהל הסניף באר שבע טל רותם לאחר ניסיון לשוחח איתו בצורה יפה ותרבותית ישר נתקענו בתגובה של ראש בקיר (צורת דיבור וגישה כלפיי לקוח לא הולמת למנהל) ושל התעקשות שזה לא בעיה שלו. ניסינו שלושה אנשים להסביר לו את מקרה שלא הורד ניילון מהמסך לכן לא יכולנו לזהות את הפגם. מינהל סניף ביצע בירור עם נציג מכירות ומחסנאי שהנפיק לנו את המחשב אם הורד ניילון מהמסך התשובה שקיבלנו "לא זוכר"
. אחריי שמחשב נילקח בידו למעבדה מקומית חזר ודיבר במילים של זלזול והשפלה
שהפגם התבצעה על ידינו
אחרי שגרם לי לבכות אמר "את יכולה לבכות כמה שבא לך " !!!
אחרי זה הציב לי אולטימאטום שיש לנו שני דרכים לצאת משם זה או לקחת מחשב כמו שהוא
או במילים של איום "את יכולה ללכת למשפט יש לנו מלא אורחי דין טובים שאת יכולה רק לנסות אותנו " !!!
אחרי שהשפיל אותנו מול עובדי הסניף וראה שאנו מתעקשים הציעה לשלוח תמחשב למעבדה ראשית ובמילים "גם ככה תקבלי אותה תשובה " עזב אותנו .

אני בחורה צעירה שלא יודעת טוב את חוקים נשארתי בלי בררה ושלחתי את זה למעבדה בתקווה אולי זה חברה מכובדת וימצאו את הפגם האמיתי ויטפלו בבעיה שאני הייתי רקוחה מלבצעה אותה
ואז פשוט הגעתי למצב קריטי מהשירות הלקוחות שהצטרכתי להתמודד איתו
לאחר יום קיבלתי שיחה עם תשובה! "שהנזק נגרם ע"י הלקוח! במידה ואת רוצה לתקן את הנזק שכרוך בתשלום של 1.800 שח"
לאחר שיחה נוספת שחבר שלי ביצע עם שרות לקוחות וניסה בהתחננויות להסביר שהמסך באמת היה פגום ואנו לא ילדים קטנים בלשחק משחקים טיפשיים אלה אם הינו פוגעים במחשב היינו לוקחים את זה על עצמינו
קיבל תשובה ששרות לקוחות ינסה לטפל בזה!
יום לאחר מכן הוא חזר אליי משך אותי בשיחה שאין פתרון ושאני יכולה לעלים עין מבעיה שלא כל כך רואים את הפגם
עד שאני פשוט התפרצתי בבכי בטלפון(באמצע יום עבודה שלי בחנות מול אנשים שאיתם אני עובדת).אז עצר אותי ואמר שכביכול הוא יעשה לי טובה וייקח את התיקון על עצמו.
בתשובה עליו אמרתי למה אני לקוחה שבא לקנות מחשב חדש וליהנות ממנו אמורה לקבל מחשב שאפילו לא נגעתי בו מתוקן. בתשובה הנציג אנה "אל תגזימי את לא תקבלי שום מחשב חדש "ואז עוד פעם באיום אמר או שאת לוקחת אותו או שתלכי לבית משפט.
בזה נגמרה השיחה.

אני פונה עליכם בכל לשון של בקשה ! אני בחורה בת 24 שקיבלתי תמחשב למתנת יום הולדת שלי נשארתי שבוע בלי מחשב הוכרחתי לקבל אותו מתוקן כי לא השאירו לי בררה אין לי כסף לעורך דין בשביל שיטפל לי בבעיה כראוי לפי החוק. אני לא יודעת איזה דרך או פתרון יש , לאחר השפלות , איומים רבים מצוות חברת אייבורי . אני מרגישה אכזבה , ומחוסרת כוח מאי קיום צדק , ולא מוצאת שום פתרון אל עוגמת נפש ופגיעה רגשית עצומה, ומחוסר הנאה של מוצר אותו רכשתי מחברה בעלת מוניטין !

תודה מראש ובכבוד רב
גליה ניסנוב מס' קריאה B8603789
054-6484796
054-4929885
[email protected]
פגיעה רגשית סוג הנזק :
טיפול ראוי לבעיה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה