פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ע"י סוכן מכירות ושירות לקוחות גרוע מאד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול 40 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05/04/08 ביצעתי רכישת מסך ASUS מדגם VW222U באתר האנטרנט שלהם על סך 1340 ש"ח
לאחר יממה התקשר אלי הסוכן והציע לי דגם יותר מתקדם (כשהמובן המשתמע מכך שמדובר מאותו חברה) בסכום כמעט זהה (1350 ש"ח ) אך כלל לא הזכיר לי שמדובר בחברה אחרת
הסכמתי להצעתו בלא שנאמר לי כלל שמדובר מחברה אחרת אלא רק את שם הדגם,
כמובן שלא הייתי כלל מסכים להצעה באם הייתי יודע מראש שמדובר בדגם של חברת AOC דגם (2217PWC)
ב.
לאחר שהסוכן שיכנע אותי מאד שאסכים לבוא לחנות לאסוף את המוצר (דבר שמעצמו מצריך התייחסות על שיכנוע לבטל משלוח) ולא להמתין למשלוח, הסכמתי לבקשתו וסיכמתי שאשלם לו סך 200 ש"ח מקדמה והשאר אשלם בסיום העיסקה, אך כששלחתי מישהו לבוא לחנות במקומי לא רצה בעל החנות בשום פו"א לכבד את הכרטיס אלא בנוכחות פיזית של בעל הכרטיס בלא שיודיע לי מראש שעלי לבוא בעצמי.
התקנה בעצמו מהוו אבסורד גדול בעוד שבאינטרנט ניתן לרכוש חופשי בלא שום הזדהות כבעל הכרטיס בכלל הרי כאן הם מחייבים לבוא בעצמו לחנות על כל הטירחה הכרוחה בכך (לפחות תאשרו את המכירה כמכירה שבוצעה באינטרנט)

בסופו של דבר נגרמה לי עגמת נפש מרובה לאחר שהיה עלי לשלם למשלוחן מאות שקלים (משלוח מעיר אחרת + המתנה למעלה מחצי שעה + דיון כספי עם בעל החנות שלא קשור אל המשלוחן כלל) כמו"כ על השליח היה לשעבד את כרטיס האשראי שלו כדי לשחרר את המוצר דבר שהסב לו ולי עוגמת נפש מרובה.
ואחרי הכל לא קבלתי את המסך הרצוי אלא דגם שמעולם לא הייתי מסכים לרכשו (גדול כמו טורבינה עם מראה דפוק)
עוגמת נפש מרובה סוג הנזק :
טיפול מייד ע"י איסוף המוצר מבית הלקוח וקבלת המוצר המבוקש מראש + פיצוי כספי על ההפסד פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה