פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד בן שבוע - שהתחיל לרצד נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שבוע לאחר קבלת המחשב הנייד , המסך ריצד ללא הפסקה.
המחשב הגיע למעבדה, ולאחר " שבעה מדורי גיהנום " הוא הוחזר. ביקשנו שיודיעו לנו מה מחליפים במחשב. והודיעו לנו שמחליפים אינונטר. כשהגענו לקחת את המחשב נודע לנו שהוחלף לוח אם. ביקשנו שיבטלו את העיסקה. במעבדה לקחו את המחשב ואמרו שיחזור אילנו נציג לקוחות בכיר. ואכן חזר אדון ניר אלימלך. יידע אותנו שסגל אייבורי והוא החליטו לא לבטל את העיסקה. מאחר שהמחשב נרכש מתצוגה. זאת אף כי נאמר לנו במעמד המכירה , שהאחריות היא אותה אחריות. ושאין מה לדאוג. כאשר ביקשתי מספר פעמים מניר שיבדוק שוב. ניר אף אמר: יש לי את כל הלילה , לחזור ולומר לך, לא תבוטל העיסקה." שאלתי אותו מה נותר לי לעשות מלבד לגשת לתביעות קטנות . הוא ענה: זכותך האזרחית. אני וסגל אייבורי בסדר גמור." ביקשתי לשוחח עם נציגות בכירה. התשובה הייתה. אין מעליי. זו תשובתינו. ביקשתי את סמנכל השירות או דומה לו. נענתי ב.. זה לא עיניינך אני והסגל החלטנו..
ומה שלי יש להגיד עד מתי, נמשיך לקבל תשובות אילו ונשתוק?
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה