פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי שהובטח לפני כחצי שנה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מאייבורי מחשבים בספטמבר 2007 מחשב נייד שלאחר כחצי שנה של עבודה שבק חיים. לאחר נסיונות התיקונים של החברה במעבדה בסניף ובמעבדה המרכזית נאמר לי שתיקון יעלה כמעט כמו מחשב חדש והציעו לי זיכוי של 1500 ש"ח. ביקשתי זיכוי בכתב, אך הנציג טען בפני שלא נהוג לתת זיכויים בכתב ללקוחות, ושהזיכוי נרשם במחשב החברה. זה היה בפברואר 2008.

לאחר כמה חודשים (4.08.2008) הלכתי לחנות בשביל לקנות מחשב נייח ולפני שהלכתי התקשרתי לשירות לקוחות ולאחר שיחה של כשעה איתם הם מצעו את הזיכוי. בסניף עצמו איש המכירות לא מצא את הזיכוי ובמשך שלוש שבועות לאחר מכן הייתי כל הזמן בטלפונים עם שירות הלקוחות והנהלת חשבונות. כל פעם היו אומרים לי שיחזרו אליי מחר ולא היו חוזרים. הייתי מתקשר שוב והיו אומרים, כן יש זיכוי ואנחנו נעביר את הנושא להנהלת חשבונות שיוציאו על זה חשבונית כדי שיהיה אפשר לזכות בעת קנייה.
למזלי הקלטתי חלק מהשיחות עם שירות הלקוחות והנהלת החשבונות.

בסופו של דבר נאמר לי, יש לך זיכוי אך ורק בסניף עצמו וכאשר הזמנתי את המחשב נאמר לי שעד שהוא יהיה מוכן הזיכוי כבר יהיה בפנים. להפתעתי כאשר באתי לקחת את המחשב, אמרו לי שאני חייב לשלם 1500 (כלומר לא זיכו אותי). התקשרתי עוד הפעם להנהלת חשבונות ונאמר לי שאת הזיכוי אני אקבל בכסף (שימו לב, הפעם זה בכסף ולא רק בקנייה בסניף)!!! ביקשתי לשים את הזיכוי בקניית המחשב ואז נאמר לי ע"י מנהל הסניף שאין ולא היה כזה זיכוי ושהוא לא מאושר.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי של הזיכוי ופיצויי על זמן עבודה שרוף ושיחות טלפון פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה