פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניסיון התנערות מאחריות על מחשב נייד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי באייבורי מחשב נייד מתוצרת DELL.
המחשב שירת אותי בנאמנה, אך לפני כחודש וחצי הופיעה בעיה עם כונן ה-DVD.
פניתי טלפונית לחברת אייבורי, על מנת לברר למי עליי לפנות בשביל לקבל את השירות במסגרת האחריות - לאייבורי או לDELL. נציב אייבורי אמר לי כי עליי לפנות ל-DELL, זאת לאחר שתיארתי לו את סוג הבעיה.
בשיחת טלפון לDELL נמסר לי כי במהלך השנה האחרונה התבצע שינוי בהסכם של חברת אייבורי וחברת DELL - וכעת הטיפול בבעיות מהסוג הנ"ל (כגון כונן DVD תקול) נעשות ע"י אייבורי ולא ע"י DELL. נציב DELL אמר כי עליי למסור את המחשב למעבדת אייבורי.
התקשרתי לחברת אייבורי שוב, והצגתי בפני את הנציג את המידע שקיבלתי. תגובתו הייתה מהסוג של "אוקיי, אז תביא את המחשב אלינו". לא קיבלתי תגובה לשאלתי מדוע ניסתה אייבורי להתנער מהאחריות בפנייתי הראשונה אליה.
כעבור יומיים נסעתי לחו"ל, והשארתי את הטיפול בנושא לאבי.
אבי נסע כעבור מספר ימים, ב-23.9.2008, למסור את המחשב.
מנהלי סניף המפרץ של אייבורי המשיכו לטעון כי יש למסור את המחשב לתיקון במעבדות DELL וסרבו לחלוטין לבקשת אבי שיתקשרו למעבדת DELL בנוכחותו כדי להסדיר את הענין. לאחר ויכוחים ארוכים, מיגעים ומיותרים הורה מנהל סניף אייבורי במפרץ חיפה להוציא תלונת לקוח למחלקת השרות של אייבורי. אבי לקח את המחשב ולאחר זמן התקשרו אליו ממחלקת השרות הארצית של אייבורי ולשמיעת הטענה קיימו שיחת ועידה עם DELL בה הזכירו אנשי DELL לנציג אייבורי כי את השרות למחשבים אילו העבירה חברת אייבורי לגורם אחר לגמרי. רק אז ובגלל עוגמת הנפש שגרמו לאבי ולבזבוז הזמן (במעבדה בזבז אבי יותר משעה) הסכימו לקחת את המחשב ולמסרו לגוף המתקן. אבי נאלץ לנסוע שוב לאייבורי במפרץ חיפה למסירת המחשב.
ב-19.10.2008 התקשרתי, לאחר שקרוב לחודש לא קיבלתי הודעה מאייבורי כי המחשב תוקן. נמסר לי כי המחשב עדיין בתיקון, ועוד נאמר לי על ידי הנציגה בטלפון כי "היית צריך למסור ישירות לDELL בשביל לקצר את התהליך". כלומר עדין לא הפנימו כי מעבדת השרות איננה DELL ובכלל המחשב עדין לא תוקן.
תיקון מהיר של המחשב ושליחתו ישירות לביתי כפיצוי על בזבוז הזמן שנגרם לי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה