פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזל כספי והתעלמות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול כתובת:
גבעת שאול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מהחנות כמה מחשבים בנפרד. חשוב לציין שעל כל מחשב אני משלם במזומן וסוגר את כל הפינות בעת קבלת הסחורה כך שאיני משאיר שום חוב על שום מחשב.
הבעייה התעוררה בשני המחשבים האחרונים- פתאום המציאו שאני חייב סכום של 316 ש"ח על חוב קודם שלא שולם (?!!). כמו כן אמרו לי שבמידה ולא אשלם אין אפשרות לשחרר את המחשב כדי שאקח אותו.
טענתי שאין לי שום חוב קודם וכששאלתי על מה החוב לא ידעו לענות לי.
אני מציין שוב שלא היו דברים מעולם, על כל מחשב אני משלם במקום, ואיני משאיר שום חובות. מה גם שאפילו מנהל הסניף בעצמו לא יודע על מה החיוב והוא הודה על כך בפניי.
את הכסף נאלצתי לשלם מכיוון שחיכיתי כמעט שבועיים למחשב, ולכן במקום לעכב אותו עוד כמה ימים בסניף לקחתי אותו במקום, ובנוסף גם העדפתי לוותר על הסיוט של זמן ההמתנה ארוך בתור, והנסיעות המיותרות לסניף פעם נוספת.

הבעייה היא שכעת אני לא מצליח להחזיר את הכסף.
"שירות לקוחות" של אייבורי ממש מייבשים אותי בטלפון (היו מקרים שחיכיתי מעל 20 דקות בטלפון) ועד שמישהי עונה שם- אומרים שיבררו את העניין ושהנהלת חשבונות יחזרו אליי למחרת-כמובן שאף אחד לא חוזר.
וכך נמשך העניין כבר חודש.
אני מציין שיש לי קבלות על הכול- כך שאין שום סיבה לחיוב המיותר של 316 ש"ח- אודה לכם אם תוכלו לפעול בנדון ולעזור במידת האפשר.
בתודה מראש אהרון
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וגם פיצוי הולם מצד אייבורי ובהקדם פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה