|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל מצידי איתי בסניף איבורי תל אביב ושירות לקוחות |
נושא התלונה: |
סלק יהודה |
שם/כינוי: |
יום שישי 31 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב אני רוצה להתלונן על היחס מצידי הטלפנית של שירות לקוחות תהילה קרוב ל20 דקות נאלצתי לחכות ליד החנות של איברי בתל אביב היא לא טרחה להתצקשר אלי אחרי שהתקשרתי שוב טל מהשרות ענה לי וגם כהשיחה התנתקה הא לא טרך להתקשר בחזרה נמעס לי מהיחס הזה שלכם העתק ישלך לאמון נציבור ולזאף שלום ואתר תלונה גם איתי מנהל המעבדה בתל אביב זלזל בי
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות ויחס אנושי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|