טירטור מתמשך בעקבות מחשב נייד מסוג MSI. |
נושא התלונה: |
צור לילך |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במאי 2008 רכשתי מחשב נייד מסוג MSI ומאז נאלצתי להגיע למרכז השירות 12!!!פעמים לתיקון מתמשך על תקלות חוזרות, זאת מרישום אצל חברת אייבורי, אך למעשה ביקרתי הרבה יותר פעמים וחלק מהפניות לא נרשמו.
למחשב תקלות מסוגים שונים: כונן דיסקים מרעיש ולא צורב, מהירות המחשב נמוכה יותר ממחשב בן 5 שנים שאפילו לא פנטיום 3, המחשב לא פותח קבצים מהאינטרנט ובכלל, סייר מפסיק לעבוד, מסך נהפך לשחור ולא ניתן לבצע שום פעולה, המחשב לא מתקין תוכנות. לא ניתן לעשות העתק הדבק באינטרנט ומאוור מרעיש מאוד.
בפעמים שהגעתי נשאר המחשב ימים ארוכים במעבדה וביצעו בו תיקונים שונים : החלפת כונן דיסקים פעמיים !!, החלפת מעבד, החלפת מאורר ו 7 פירמוטים למערכת ההפעלה!!!
פוציתי בפניותי באביזרי מחשב אך פיצוי זה אינו פתר לי את הבעיה!!! המחשב פשוט לא תקין.
לאחר כל תיקון הובטח לי כי המחשב תקין וכי לא אאלץ להגיע שוב למעבדת התיקונים. נוסף על כך מנהל שירות הלקוחות בחר להתעלם מפניותי אליו ולא חזר אליי ימים רבים.
כבר בפנייתי הראשונה למעבדת התיקונים, 4 ימים לאחר הקניה ביקשתי להחליף את המחשב.
איבדתי את האמון בדגם מחשב זה ואיני מרוצה כלל מהשירות שניתן לי.
לדעתי, הייתי הרבה יותר מסבלנית ונתתי לאייבורי הזמנויות רבות לתת לי פיתרון הולם.
טירטור לקוח שכזה לא מקובל ולא ראוי לחברה שמכבדת את עצמה!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מחשב מדגם אחר, והכי חשוב תקין!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|