פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"הסתרת" מידע ברכישת מדפסת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 6.1.09 רכשתי מדפסת של חברת OKI , דגם C3200N . לאחר שערכתי סקר שוק מעמיק בנושא, לקחתי את כל פרטי המדפסת מהאתר של חברת אייבורי, שם היה מצויין בדיוק תכונות המדפסת. ב 28.1.09 - הפלא ופלא - אין יותר צבע במדפסת. חשוב לציין הבקושי הודפסו עבודות צבעוניות במדפסת הלייזר הצבעונית, שאמורה לספק לפחות 250 דפים בצבע. לאחר שיחות מול חברת OKI, שהסבירו כי הדבר הגיוני, וכי הם אינם ממלאים את הטונרים עד הסוף, אלא בהספק של 750 דף (לעומת 3000 בטונר חדש ו 1500 שרשום שמסופק עם המדפסת). הנתון הנ"ל לא הופיע בשום מקום באתר של אייבורי , ובשום אופן לא על המדפסת. חברת OKI הצהירה בפניי כי הם מפרסים את הנתון בפני כל הספקים שלהם, ביניהם חברת IVORY. לאחר שיחות מול אייבורי, הפנו אותי חזרה לOKI ולא נתנו לי לבטל עסקה אף על פי שהוסרתו בפניי פרטים מהותיים בעסקה, ועל כן, וזאת עפ"י חוק החוזים אני רשאי לבטל העסקה.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקת המדפסת או החזר כספי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה