פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת ציוד לא מתאים נושא התלונה:
גרון אנדראה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏04 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעלי רכשבסניף נתניה disk on key לצורך שימוש שוטף שלי , למרבה ההפתעה כשבאתי לבדוק אותו במחשב , הציוד לא פעל לאחר בדיקתו בסניף חדרה התברר שהבעיה היא גודלו של הציוד שלא מתאים לכל מחשב. רכיב זה הוא רכיב אוניסרסלי האמור לשמש להעברת קבצים ותצוגתם בכל מחשב שלא נצטרך . אין באריזתו של הציוד (עדיין אצלנו) ובעלי לא קיבל כל מידע על המגבלות מצד המוכר.
לדבריהם רכיב זה לא ניתן להחלפה למרות שאין לי כל צורך בו כי הוא לא עונה לצרכים שהוא היה אמור לשמש ואין לי מה לעשות אותו. בפנייתינו להחלפה לרכיב מתאים לכלל המחשבים קיבלנו תשובה שאין באפשרותם להחליפו אלה שמציעים לנו לקנות מתאים בעלות של 10 ש"ח . יש לציין שבבואו לקנות באייבורי השיקול היה המחיר , כשלאחר שאנו נוסיף את המתאם אין לאייבורי שום יתרון לעומת מתחריו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הרכיב לרכיב המתאים לנו פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה