פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות כושלת בנוגע לכונן קשיח חיצון הרוס נושא התלונה:
אטלי שמואל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חרוץ 10 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי כונן קשיח חיצוני בנפח של 500GB במיוחד מאייבורי כיוון שנתנו שם חמש שנים אחריות (מה שחשבתי שהעיד על אמינות גבוהה יותר מחנויות אחרות).
לאחר קצת פחות משנה התקלקל הכונן הקשיח וכל המידע שהיה בתוכו (הוא היה כמעט מלא) נהרס.
התקשרתי אליהם בטענה שכונן קשיח שלא קיבל מכה ולא נפל לא אמור להתקלקל לגמרי לאחר פחות משנה כשמשך החיים שלו אמור לשאוף לחמש שנים לפחות. הנציג שלהם אמר לי שאביא את הכונן לחנות שלהם ושם יחליפו לי את הכונן ואפילו יבואו לקראתי בדגם חדש יותר.
באתי לחנות שלהם ושם באמת זיהו את התקלה אבל רצו להחליף לי לאותו כונן בדיוק - למרות מה שהנציג אמר לי בטלפון. הטענה שלהם - משך החיים של כל כונן קשיח שואף לאפס וזו לא שיטה טובה לגבות (טענה שגם אם נקבל אותה כנכונה לא מקובלת עלי - למכור מוצר, להציע לו חמש שנים אחריות כשמשך החיים שלו לטענתם שואף לאפס).
אפילו הצעתי להם שאוסיף סכום כלשהו בשביל דגם טוב יותר - העיקר לא לקבל כונן קשיח שכבר סבלתי ממנו (- הרס לי 500GB) הם סירבו ואמרו לי לפנות בחזרה למוקד הארצי שלהם.
במוקד הארצי אמרו שהנציג הקודם לא רשם בכלל שאקבל כונן מדגם חדש יותר (השיחה ההיא זכורה לי בבירור - ואפילו הצעתי להם לבדוק הקלטה בהנחה ויש להם). בנוסף העירו בדרך אגב שהכונן הקשיח שכן קיבלתי אפילו לא היה חדש (!) אלא "כחדש" או "תקין" ולפחות המארז (הקייסינג) של הכונן אינו חדש – רק ששמו בפנים כונן קשיח חדש.
אמרתי לנציג שאני יודע שיש חוק שמצריך שהחלפת חלקים תהיה תמיד בחלקים חדשים ומקוריים – מה שלא היה כאן (כי לפחות הקייסינג לא היה חדש). הוא לא האמין לי וביקש שאשלח לינק למנהל שלו.
שלחתי לינק והמנהל חזר אלי (די מהר, יש לציין) וטען שמכיוון שהחלק של הכונן הקשיח חדש, זה עומד בדרישות של החוק. טענתי לו (שוב) שהכונן הקשיח בכללותו לא חדש – הקייסינג לא היה חדש.
מאז לא קיבלתי תשובה.

כל הטלפונים והמיילים הללו בשילוב עם הגישה המתנשאת של הנציגים איתם דיברתי (בחנות ובטלפון) אינם במקום לדעתי, והם הסבו לי עוגמת נפש – שהתווספה לצער על המידע הרב שנהרס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה לדגם חדש יותר - כפי שהבטיחו לי בתחילה. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה