פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
גבעת שאול 40 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קניתי מחשב נייד באייבורי מחשבים בגבעת שאול הציעו לי לקנות תיק צד ששומר על המחשב הנייד מפגיעות כיוון שהתיק נמצא במבצע לאחר שאמרתי שאני מעוניינת רק בתיק גב נתנו לי תיק שגם במבצע של 170 ש"ח ואמרו לי שזהו תיק איכותי וחזק. קניתי את התיק והלכתי איתו ללימודים. לאחר שלושה ימים החל התיק להיפרם בחלקו העליון ולאחר חמישה ימים גם הכתפייה הימנית החלה להיפרם הלכתי לסניף בגבעת שאול כדי לקבל זיכוי על התיק כיוון שהבנתי שהתיק לא איכותי לאחר ויכוחים רבים החליפו לי את התיק לתיק אחר באותו הדגם למרות שביקשתי את הכסף בחזרה הם לא הסכימו בשום אופן ואמרו לי שזה כנראה תיק בודד שנתפר לא כראוי לאחר שנגמר לי הכוח להתווכח לקחתי תיק אחר מאותו הדגם ושבתי לביתי לאחר יומיים שוב החל להיפרם החלק העליון של התיק באותו מקום כמו התיק הקודם מיהרתי ללכת אל הסניף להסביר להם שזה כנראה בעייה בדגם ולכן הפעם אני לא מעוניין לקבל תיק אחר ואני רוצה להחליף את הדגם כיוון שלא היה דגם נוסף של תיק גב אלא רק תיק צד שאותו לא הייתי מוכנה לקחת כי הוא אינו נוח לי לנשיאה לא נותרה לי ברירה אלא לדרוש את כספי בחזרה עבור התיק הלא אכותי שוב לאחר ויכוחים רבים הגיע המנהל שטען שהרבה לקוחות לוקחים את התיק ומרוצים ולכן הוא סבור שעשיתי שימוש לא סביר בתיק כששאלתי אותו מהו שימוש לא סביר הוא טען שהוא לא מומחה בהגדרות של שימוש סביר אבל אם התיק נקרע סימן שעשיתי בו שימוש לא סביר הסברתי לו שלא קיבלתי הוראות שימוש בקניית התיק ולו יש שימוש ספציפי בתיק הם היו צריכים ליידע אותי על כך אבל הוא לא היה מוכן לשמוע ואמר לי לצאת מהסניף כיוון שאני מבזבזת את זמנו וזמני כיוון שבכל מקרה הוא לא מתכוון להחזיר לי את הכסף עבור התיק וגם לא להחליף לי את התיק בתיק אחר או לתת לי זיכוי עבורו כשסרבתי לצאת עד שאקבל זיכוי או כסף עבור התיק "חד פעמי" או הדו יומי שמכרו לי הוא קרא לאבטחה ואמר להם שידאגו שאצא החוצה כיוון שלא רציתי להחמיר את המצב הלכתי לביתי והתקשרתי לשירות לקוחות הסברתי להם את המקרה והם אמרו שהם יחזרו אלי תוך שבוע לאחר שהם לא חזרו אלי התקשרתי שוב ושוב אמרו לי שיחזרו אלי עם תשובה בפעם השלישית דרשתי תשובה ואמרתי שאני לא מוכנה לנתק את הקו עד שאני מקבלת תשובה ופשוט ניתקו לי בפרצוף לאחר יומיים התקשרו אלי ואמרו לי שאם אני מעוניינת אני יכולה לשלוח את התיק למעבדה שם יחליטו אם נעשה שימוש לא סביר בתיק אבל מעבר לזה הם לא יכולים לעשות כלום . כיוון ששליחה למעבדה זה אומר שאני נותרת בלי תיק למחשב (גם אם הוא קרוע אין לי תיק אחר כרגע וגם לא תקציב לקנות תיק זמני) וויתרתי על הרעיון כך או כך מה היה באמת קורה אם הייתי שולחת למעבדה הם היו מסתכלים על הקרע ואומרים "כן היה שימוש לא סביר לדעתי היא שמה בתיק היפופוטם, פרה ושני פילים? הרי לו הייתי מעמיסה על התיק משקל שזה השימוש הכי לא סביר שאני יכולה לחשוב עליו יש לתיק יכולת קיבולת מסויימת שמעבר אליה גם אם רציתי להעמיס את התיק זה היה בילתי אפשרי ומעבר לכך הקרע היה בכלל במקום שלא מושפע מעומס המשקלי של התיק אז הדבר הלא סביר היחיד בהתאם למקום וצורת הקרע שנוצר שאני יכולה לחשוב עליו הוא גזירה במספרים בצורה מכוונת... מה שלא קרה אז האפשרות נפסלת .
לסיכום שילמתי על תיק "אכותי" שהחזיק ליומיים בדיוק וממשיך להיפרם בקביעות ,קיבלתי יחס משפיל מצד העובדים, צעקות מהמנהל וחוסר איכפתיות משירות הלקוחות אני פשוט מותשת מהמלחמה הזו וויתרתי על האשליה שאני אהנה מתיק שלא נפרם אבל למי שחושב לקנות תיק גב באייבורי ....פשוט תוותרו !!!!
החלפה של התיק יכולה הייתה להועיל אבל כפי שתיארתי כנראה שזה לא יקרה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה