פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציוד פגום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך יוני 08 רכשתי מאייבורי סניף ראשון לציון מחשב, מיום הרכישה ועד היום המחשב בתיקון בגלל בעיות חוזרות ונשנות בממוצע אחת לחודש וחצי. לפני כחודש הוחלף דיסק קשיח במחשב נעשה פירמוט כבר 3 פעמים . המחשב עבד במשך שבועיים ושום תקלות.
הכאב הגדול הוא בעיקר כלפי בני בין ה- 12 , המחשב נקנה לו כמתנה ליום הולדתו והמחשב כל הזמן בתיקון או לסירוגין לאחר פירמוט.
חשוב לי לציין כי זהו המחשב השני שאני רוכשת מאייבורי וצערי גם ברכישה הראשונה היו תקלות לא מעטות.
מקווה שבתיקון שיהיה במהלך השבוע זו תהיה הפעם האחרונה שלי במעבדות אייבורי . ובטוח שזו הפעם האחרונה שלי בחנויות רכישה של אייבורי. חשוב להדגיש כי השרות של הטכנאיים בסניף מודיעין בסדר גמור ומעבר לזה הם אדיבים וחשוב להם לרצות את הלקוח, כמו כן גם הטכנאיים במוקד התמיכה. חבל שיש תקלות אין סופיות . כנראה כשקונים בזול בסופו של דבר המחיר יקר.

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה