פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב !
בתאריך 17.04.2009 קניתי מחברת איבורי סניף רחובות מחשב אשר פירסמו בעיתון .מספר הזמנה שלי אצלם הוא U9704161 .העת הרכישה בקשתי מהמוכר שיסביר לי את ההבדל בין מעבד E5200 ( שאותו רכשתי ) לבין מעבד אחר שהם פירסמו במקביל E 5400 המוכר שאל אותי למה ישמש המחשב ועניתי לו שזה מיועד ליליד לצורך אינטרנט + משחקים חזקים בנוסף עניתי למוכר שאין ידע מוקדם בפרמטים של נתוני כרטיסים שונים של המחשב ואני רוצה לקבל ממנו סיוע . המוכר אמר שאים זה כך אין לי צורך לשדרג את המעבד היות והוא חזק וכן כל הרכיבי המחשב שמפורטים במבצע הם מאד חזקים ויריצו כל משחק וכן לא תהיא בעיה באינטרנט . בנוסף ציין לי המוכר שכרטיס המסך ( מדובר על nvidia geforce 7150 ) הינו כרטיס H.D אשר משולב על לוח אים מסוג MSI ברמה גבוהה .
אכן קניתי את המחשב ובנוסף שידרגתי את המארז וקניתי כרטיס אלחוטי וראוטר.
בתאריך 21.04.2009 קיבלתי SMS לבוא לקחת את המחשב כך שבאותו היום קניתי גם מקלדת + עכבר אופטי של מיקרוסופט .
לאחר שהמחשב אצלי בבית ועידכנתי את מערכת הפעלה + תוכנות בסיסיות היתקנתי גם משחקים כגון : Need for Speed - Undercover וגם Wanted Weapons Of Fate .לאחר ההתקנה של המשחקים האלה הייתי מפעיל את המשחקים והייתי רואה את המשחק פועל בצורה איטית מאד .
כאשר ראיתי זאת מחקתי את המשחקים ואז הייתי מתקין שוב פעם כי חשבתי שלא היתקנתי טוב אבל זה לא עזר .לבסוף בתאריך 01.05.2009 יצרתי קשר טלפוני עם מוקד תמיכה טלפוני של אייבורי ושם ענה לי בחור טכנאי שעשיתי טעות היות וכרטיס המסך שקיים במחשב לא תומך המשחקים חזקים ( מהסוג שהיתקנתי ) . מייד הדבר לא מצא חין בעיני והוא היפנה אותי לשרות לקוחות ששם שוב פעם סיפרתי להם את מה שרצתי שישהיה מבחינת ביצועי המחשב אבל בפועל זה דבר אחר .הם בשרות לקוחות הפנו אותי לאדם ( הוא טען שהוא משרות לקוחות בכיר ) וניסה לעזור בצורה שבאה לידי ביטוי כך שהמוכר בעצמו התקשר אליי וטען שאני רציתי את החשב בנתונים הללו
( דבר שאינו נכון אני ביקשתי מחשב שיעבוד היטב באינטרנט + בהרצת משחקים גדולים ) .אותו שרות לקוחות בכיר יש לציין שרצה לפתור את הבעיה בכך שהציע לי כרטיס מסך שלן ATI HD 4830 בהנחה .
אני לא נתתי לו תשובה ורציתי לבדוק עם המהלך שבכלל מציע לי הבחור הינו תיקני היות וקיבלתי מוצר שלא עונה לדרישותיי ולבקשתי ( יש אפשרות של החזרת המוצר שכרגע לו ריאלי היות והמטרה שלי שלבני יהיה מחשב ) .
בתאריך 03.05.2009 משעות הבוקר אני מנסה ליצור קשר עם קשרי לקוחות כדי לשוחח עם אותו " בכיר " ונעשו מספר רב של חיוגים מהנייד של ( דבר שניתן להוכיח מפירוט שיחות מחברת סלולר ) אך נכון לאריך 03.05.2009 שעה 18:30 אני נתקל בתשובה שאותו בכיר מקבל אותי ויחזור אליי היות וכרגע הוא עסוק בשיחה או הוא בהפסקה וכו ................
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הטעות לכטיס מסך פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה