|
|
|
|
|
|
שירות לא הולם בסניף ב'ש |
נושא התלונה: |
מטאו יעקב |
שם/כינוי: |
יום רביעי 31 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
שז"ר 21 |
כתובת: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.12.08 קניתי מאורר מסוג EZCOOL 8CM.
דבר ראשון המוכר האיש מכירות היה חנן דארי(לא בטוח בזה ככה רשום בחשבונית)
הנקודה היא שביקשתי קודם כל מאורר 90MM והם צוחקים ואומרים אין דבר כזה.
(זה היה למודינג לכרטיס מסך מה שבפועל לא היה נכון לעשות בכלל כי המאורר חלש מאוד)
דבר שני אמרתי טוב אני לא יתווכח איתם ובטח שבאותו רגע הייתי עצבני מאוד שילמתי היה לי באותו רגע שטר אחד של 50 שקלים.
שילמתי הוא הוציא לי קבלה עכשיו הגיע הרגע של העודף ובאותו רגע אני לא מגזים חיכיתי לפחות 20 דקות! שלמות בשביל לקבל כולה 20 שקל.
שיצאתי מהחנות הרגשתי מושפל כל כך והיה בא לי לשבור תמאורר מאשר לשים אותו על המערכת מחשב שלי
מכל החנויות בב'ש זה השירות הכי מזוויע שקיבלתי בלשון המעטה
חשבונית/מס' קבלה:B8J24486
מספר לקוח:5526975
לטיפולכם.
|
עוגמת נפש+ |
סוג הנזק : |
אני רק רוצה לשמוע תגובה אין לי שום כוונה שיפנו או יתקשרו אליי בקשר לזה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|