מחשב חדש שהתקלקל ואייבורי מתנערים מאחריות |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 ספטמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשנו מחשב פנטיום 4 ב 2 בספטמבר 2005 בחנות של אייבורי בראשל"צ.
לאחר שבועיים מיום הקנייה המחשב החל להתקע עם הפעלת תוכנית ההפעלה , העכבר אינו זז ואם עשינו Reset , מערכת ההפעלה לא פעלה שוב.
פנינו לאייבורי והאחרונים הודיעו לנו שאנו אחראים על כך ומיענו לעזור.
משכך , הזמנו טכנאי עצמאי והוא העלה את מערכת ההפעלה שוב , חשבנו שיצאנו לדרך אך - שוב קרס המחשב עם אותה הבעייה.
לכן , הגענו שוב לחברה אייבורי ורכשנו בשנית מערכת הפעלה חדשה והיא הותקנה במחשב.
חשבנו שבזאת תמו הבעיות , אך לא כן.
לאחר יומיים שוה צנח ונדם המחשב.
מאותו יום ועד היום המחשב מתגלגל בתיקונים, 3 פעמים בחנות בראשל"צ פעם אחת בסניף בר"ג .
לאחר שיחה עם דרור דרוקמן , שהציג עצמו כמנהל שרות לקוחות הוחלט לשלוח לביתנו טכנאי שיבדוק אם הבעיה במחשב ?
ביום המיוחל הגיע טכנאי בשם יורי , ישב בביתנו מספר שעות וממצאיו לא העלה דבר. כאשר נואש החליט , כי הבעיה כנראה בלוח ויש להחליפו ושהוא יישלח את המחשב שנית למעבדה בפ"ת והוא יוחזר אליי.
להפתעתנו ב 28 בנובמבר קבלתי טלפון מהטכנאי בערב , כי המחשב נמצא תקין - דבר לא הוחלף בו וכמו כן , שעליי להגיע ולקחת אותו עצמאית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מחשב חדש עם לוח לוח אם חדש אן החזר כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|