פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לטפל בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן/ בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 19/02/2010 נכנסתי לסניף אייבורי רמת גן לרכוש מחשב נייד. סיכמנו עם מוכר שאני נותנת לו צ'ק .(המחאה) לכל הסכום רשום לאותו תאריך. באותו יום לא היתה תקשורת עם חברה ERN הנותנת גיבוי לצ'קים, לכן הסכמתי שיבוא לאסוף מחשב לאחר פריון הצ'ק ביום שני 22/02
לאחר שירד כסף מהחשבון וקיבלתי SMS מאייבורי ביום שני, נגשנו לקחת את המחשב, אך בסניף נאומר שעל פי מערכת שלהם הצ'ק לא נפרע והם לא יכולים לשחרר את המחשב, מנהל הסניף יבטיח שמחשב ישלח למחרת אלי הביתה,
כעבור יומיים והודעת SMS נוספת שמחשב מוכן לאיסוף, בעלי ניגש לסניף ותשובה הייתה שצ'ק עדיין לא נפרע ומחשב לא ישוחרר בלי גיבוי של כרטיס אשראי על מלאו הסכום. בעלי נתן פרטים של הכרטיס בתנאי שאשראי יתפנה ביום של פריון הצ'ק.
למחרת צ'ק נפרע, אך אף אחד באייבורי לא טרח לשחרר את האשראי. יותר מזה, כשבעלי נכנס לסניף לעשות שיחרור מול מנהל הסניף, הם לא ידעו לעשות פעלת שיחררור מול חברת אשראי.
נכון להיום, אייבורי משכה המחאה בצ'ק וגם לא שחררה סכום מהאשראי.
אני אישית מאוחזבת משירות, מהמדיניות של החברה ביחס ללקוחות
עוגמן נפש ו סוג הנזק :
להחזיר כסף לחשבון אשראי ולהודיע פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה