פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב טכנאי במעבדה למסור כתובת של מעבדת dell נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
א. ת. סגולה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב-12/09/2010 רכשתי מחשב ניידמתוצרת dell. כבר עם הפעלה ראשונה הבחנתי שהמחשב מאוד איטי, עליית ה-win 7 אורכת מס דקןת, המעבר מאתר לאתר באינטרנט אורך זמן רב והכי חמור מידי פעם המחשב פשוט נתקע. כיוןן שהיתה תקופת החגים ואני בחורה עובדת, בהזדמנו הראשונה שנקרתה לי (הבוקר 07/10/10), ניגשתי לסניף אייבורי - פ"ת ממנו רכשתי את המחשב. הייתי לקוחה ראשונה שנראה הפריעה את מנוחת העובדים, בברכת בוקר טוב ומה שלומך, הסברתי את הבעיה. הבחור אלעד דודו, אומר ששיש לפנות למעבדה של dell. הסברתי שהמחשב חדש ולא תקין מהתחלה. תשובה, אנו מתערבים רק בשבוע הראשון. ביקשתי כתובת של המעבדה, הפנה אותי לאתר של dell בכל זאת ביקשתי את הכתובת, מסר לי ממש בחוסר רצון מס טלפון באירלנד . ביקשתי שוב כתובת. הוא סירב ואמר שאין זה מתפקידו למסור מידע כזה, הכל נמצא באינטרנט. שוב ביקשתי שיחפש את זה למעני באינטרנט והוא סירב. ביקשתי לשוחח עם מנהל והוא אמר שבשבילי הוא המנהל!!! התחלתי להרים את קולי ולדרוש שירות או שניפגש בבית משפט,. כמו כן, אמרתי שבוודאות הוא לא מנהל, כי אני מקווה שמנהל בחברה כזו לא מתנהג כך עם לקוחות. פתאום הוא ניגש ללוח שהיה על הקיר לידו וכתב לי כתובת במנחם בגין 37 ת"א, תוך שהוא צועק שאני אשה מבוגרת לא מתביישת לצעוק... ביקשתי את שמו ואני לא מתכוונת לעבור על זה לסדר היום.
עלבון סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה