פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל-שירות גרע מאד! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ חיפה כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
עד היום לא הגשתי תלונה היות והייתי עסוקה מאד עם מחלתה הקשה של אימי המנוחה ובאבלי.
היום לאחר שעברו כל גבול, מצאתי לנכון לספר את כל קורותי עם אייבורי.
ובכן:
לפני כ-4 שנים רכשתי מחשב נייח מאייבור בחיפה בעלות של כ-5500 ש"ח.
לפני כשנתיים רכשתי מחשב נייד בעלות כ-2600 ש"J.
בין היתר רכשתי נתב אלחוטי,דיסק קשיח ועוד אביזרים שונים.
לאחר שהתחילו בעיות קליטה, נאמר לי ע"י התמיכה שעלי להתקין מגבר.

היות והייתי מקושרת לטכנאי שעליו המליצו באייבורי בחום רב, פניתי לטכנאי הנ"ל וביקשתי את שירותיו בתשלום כמובן.
בין השאר, היות והטכנאי הנ"ל התקין לי את כל התוכנות במחשבים ותיפעל אותם, מצאתי לנכון לבקש ממנו שיתקין לי מגבר כפי שנאמר לי באייבורי. הטכנאי רכש באייבורי את המגבר והתקינו אצלי.
לפני זמן מה התחילו בעיות קליטה שוב. לאחר ששוחחתי עם התמיכה פעמיים, נאמר לי לגשת למעבדה עם המגבר, שהריי יש אחריות 3 שנים. כשהגיע בעלי למעבדה סרבו לתת לו שירות בטענה שאותו הטכנאי עליו המליצו בזמנו ושרכש עבורי את המגבר--חייב להם כסף,ושאפנה אליו. יש לציין שבעבר היתה לי בעיה עם אותו מגבר וקיבלתי שירות במעבדה.
אני בנתיים נותרתי עם מגבר מקולקל עם אחריות לעוד שנה וחדשיים, אך ללא שירות.
ולמחשב הנייח: בשנה השלישית של האחריות התחילו בעיות!! הגעתי עם המחשב למעבדה כפי שביקשו. המחשב היה מונח יומיים על הריצפה ללא טיפול.
שאלתי מדוע? נאמר לי שלא הוציאו טופס טיפול או איך שקוראים לזה. לקחתי את המחשב בחזרה ללא טיפול ולאחר מספר ימים חזרתי. נאמר לי לאחר בדיקה שלוקחת להם תמיד זמן רב--שההרדיסק נהרס וצריך להחליפו.היות והיה צריך לגבות את החומרשבמחשב, התבקשתי לשלם 480 ש"ח. שילמתי.
עלי לציין שהטכנאי עליו המליצו ואשר מטפל לי במחשבים מכר לי איזה "לוקש" בצורת גיבו שעלה בזמנו 600 ש"ח ולא גיבה כלום. על כן נאלצת לשלם לאייבורי 480 ש"ח. לאחר מכן היה עלי להתקין מחדש את כל התכנות בעלות של 650 ש"ח.
אחרי כחדש +-, המקרה חזר על עצמו,ושוב הלך ההרדיסק.ושוב החליפו ושוב שילמתי לטכנאי עבור התקנת התוכנות מחדש.
לאחר כשבועיים, ועדיין האחריות בתוקף--חזר המקרה על עצמו ושוב הלך ההרדיסק.
הטכנאי המומלץ של אייבורי המליץ להחליף לי את המחשב בעלות של 1250 ש"ח.
כמובן, שהיות והייתי מאד טרודה במחלתה של אימי,לא היתה לי ברירה ושילמתי עוד כסף.

ולמחשב הנייד:
מאד היו נחמדים כאשר באת להתעניין לפני כשנתיים במחשב נייד.
רכשתי, והתשלום ערך כשעה אנני יודעת מדוע. אגב תמיד שרוכשים שם איזה פריט לוקח המון זמן לשלם ולקבל חשבון. ואז- לאחר מספר ימים הרגשתי שמשהו לא טוב עם הסוללה של הנייד.
הגעתי למעבדה-לא רשמו את הגעתי כמתבקש ורק בדקו כמה אנשים את העניין.ואמרו שאכן משהו מוזר קורה עם הסוללה ושאנסה לרוקן את הסוללה ולהטעינה מחדש. פעמיים הגעתי למעבדה.
לאחר מכן התקשרתי אל התמיכה, אמרו לי להטעין מחדש את הסוללה.או משהו דומה אנני זוכרת כבר.
כאשר ביקשתי מהם לשמוע הקלטות ששוחחתי עם התמיכה, נאמר לי שאין הקלטות כאלה, שכן,טענו שלא התלוננתי בכלל בעניין הסוללה.
שומרים רק מה שנוח להם.
כמובן שהסוללה גמרה את חייה לפני תום האחריות אך אני עסוקה בדבר יותר חשוב --אמא שלי.
על אף תלונותיי הרבות לא הלכו לקראתי. הדבר היחיד שהסכימו ללכת לקראתי--שאשלח לתל אביב את המחשב לבדיקה, ואז אולי יהיה אפשר להבין מדוע הלכה הסוללה כל כך מהר.
טוב-עשיתי כפי שביקשו. ברוב טיפשוטי שכחת להוציא את ה-USB של העכבר האלחוטי שנקנה יומיים לפני כן בקרביץ בעלות של 125 ש"ח. התקשרתי מייד, אך היה מאוחר.לאחר שיחות רבות נאמר לי שישלחו לי עכבר אלחוטי חדש. עד היום -שנה- אני מחכה. מיותר לציין שקניתי אחר. את המחשב החזירו לי מתל אביב עם טענה- שלא השתמשתי נכון עם הסוללה. נאלצתי לקנות סוללה בעלות של מאות שקלים שהרי אייבורי היא היבואנית של אותם סוללות לדיבריהם ואנני יכולה לרכוש סוללה במקום אחר.
מה אגיד לכם, כל זאת תמצית של מה שעבר עלי עם אייבורי.

היום לאחר שסרבו לתת לי שירות,חשבתי לנכון שהם כבר הגזימו.
כמה אפשר להתעלל באנשים??
אני בטוחה שיש עוד "סיפורים" ששכחתי, אך גם זה מספיק בהחלט.
אגב-הטכנאי הממומלץ של אייבורי שאנני רוצה עדיין להציג את שמו-אם אצטרך אתן את שמו-לא נתן לי ולו חשבונית אחת, תמיד אמר אח"כ.(באייבורי כמובן יודעים את שמו)
ולהנהלת אייבורי-בכוונה ביקשתי לא לפרסם תלונה זו ואת שמי, על מנת לתת לכם אפשרות לענות לי ואף לפצות אותי. הוצאתי אלפי שקלים מיותרים! אני חושבת שבעבר אף שוחחנו עם מישהו מההנהלה, אך ללא הועיל. אנני יודעת מדוע כל עובדי אייבורי-סליחה-רובם, מתנהגים בשחצנות ונותנים יחס משפיל לאחר הקניה.

תודה בעבור השירות של אתר זה! אודה לכם באם תוכלו להדריך אותי כיצד עלי לפעול??

בברכה,
עופרה פינקלשטיין
כספי, עגמת נפש, בזבוז זמן וגם עלבון סוג הנזק :
בהתאם להמלצתכם פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה