פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב שקניתי היה מקוקל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לאייבורי מחשבים ת.ד 3298 קרית אריה פ"ת 49514 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכ.
הנהלת איבורי בע"מ 3.7.2011
הזמנה מס. E711033947
תלונה ותביעת פיצויים

ב5.6.2011 קבלתי מחשב חדש מאיבורי .ואז הבחנתי שכרטיס הקול לא עובד. ימים הלכו לאיבוד עד שדיבר אתי "גיל "וסיכם שיבוא שליח בתשלום וייקח את המחשב למעבדה ויתקנו אותו.
(לאחר שחזר המחשב. בדקתי את המחשב והתחלתי להתקין תוכנות ואז הופיעה בהודעה ש c מלא
(בדקתי את c והיה 100 g d- 440g . להפך מה שהיה בקודם היהc- 440 d-100
האם נהפכו היוצרות ,האם התבלבל מי שהתקין את התוכנה .לא כנראה שאתם התבלבלת או כתוצאה מהזנחה ,שרות לקוי ושרות ללא כסוי)
העיקר
נסיתי לדעת מה קורה למחשב שלי, התקשרתי ל"גיל' מנהל שרות לקוחות באיבורי,המזכיר ענה לי,שאני יכול לדבר עם "שני" מנהל המעבדה המרכזית.
צלצלתי למעבדה והמזכירה בדקה ואמרה לי "שהבעיה איננה בכרטיס הקול אלא במערכת ההפעלה
ביקשתי לדבר עם" שני " והיא לא רצתה לתת לי אותו ואמרה שהוא יתקשר אלי עד סוף היום
בסוף התקשר אלי "גיל" והסביר לי שמאחר לא יכלו להתקין את הדרייבר,מבלי לפרמט את מערכת ההפעלה אז החליטו לפרמט. זה בניגוד למה שסיכמנו ועל זה שלחתי אימייל לגיל, הכנסתי עותק ממנו לתוך קופסת המחשב ,לטכנאי בו הדגשתי שאם הבעיה בתוכנה הדרייבר נא לבצע, ואם במערכת ההפעלה או בחומרה לא לתקן.
.אבל הם העדיפו להתעלם מזה ולפרמט את מערכת ההפעלה מבלי לידע אותי ע קודם על זה..
עוד קודם גמלה בלבי שאם זה חומרה לא כדי לפרמט כי אני לא זקוק למערכת שמע כל עוד מערכת הקול פועלת לכן הדגשתי באימייל ששלחתי לגיל לדבר אתי קודם
תסכימו אתי שהעמל שהשקעתי בהתקנת התוכנות זה רב ומתיש כ-20 שעות אולי יותר והעמל הרב
בעדכוני windows גם כ-10 שעות. אני מתפלה עליכם לא לידע אותי קודם ולגרום לי בעמל רב ועגמת נפש.
אני מלא רוגז על זה שאני צריך לעבוד קשה בהתקנת כל התוכנות מחדש.
(יש לי נסיון מר אתכם . המחשב שקניתי אצלכם לפני 5 שנים התגלה בו כונן שהרכבתם לא נכון וגרם לכיבוי המחשב לאחר רבע שעה אני רצתי עם המחשב כעשר פעמים לרמת- גן ורק לאחר ששלחתם טכנאי שלכם וגילה את הבעיה ותקן אותה.)
לכן אני מבקש לפצותני על המאמץ שהשקעתי ועל המאמץ שאשקיע,
בכבוד רב
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה