פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מחשב שהוזמן נושא התלונה:
ביביץ פנינה ביביץ שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
אזור תעשיה סגולה כתובת:
סניף אזור תעשיה סגולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רבעי בתאריך ה- 20/7/11 הגעתי לחברת אייבורי בא.ת סגולה פ"ת. וזאת כדי להתקין תוכנת OFFICE מקורית. מחשב שלי ענה עד היום לצרכיי הבסיסיים, הבעיה היחידה שהיתה לי שלא היה לי OFFICE מקורי. איני אשת מחשבים ולא מבינה גדולה במחשבים, ואת זה קלטו מיד אנשי המכירות. הם הציעו לי לרכוש מחשב חדש כי עוד מעט המחשב הזה יעשה לי בעיות רבות. וכי מה שנותר לי לעשות עם המחשב הנוכחי זה לצבוע אותו בכחול ולזרוק אותו לים. לאחר שכנועים רכשתי מחשב חדש עם כל התוכנות הדרושות לי. השארתי את המחשב הישן במעבדה וחזרתי הביתה. בדרך בעודי חושבת כי המחשב הישן מצוין לילדי, התקשרתי לשרות לקוחות דיברתי עם בחור בשם אריק וביקשתי כי ישימו לי אותו בצד, ומחר בבוקר אבוא לקחתו. וכי מנהל הסניף אלכס יודע על כך והמחשב מחכה לי. למחרת הגעתי יום חמישי ה-21/7/11 לסניף לקחת את המחשב הישן , נאמר לי במעבדה כי זרקו אותו. דרשתי לדבר עם מנהל הסניף , ואז התחילה מסכת של התחמקויות ושקרים לאורך כל הדרך. הבטיחו לי כי מנהל הסניף יגיע ב- 2 בצהריים ויצור איתי קשר שעד היום לא נוצר. במקביל הודענו לשרות לקוחות כי ברצוננו לבטל את העיסקה של המחשב החדש. באייבורי יש שרות לקוחות, אבל שרות אמיתי אין. לאחר טרטורים ןריצות אחרי המנהל, נאמר לנו בשיחה כי אין ביכולתו לתת לנו מחשב זהה כפי שנזרק. כאשר דרשנו ממנו לביטול העיסקה החדשה, הוא אמר שאי אפשר, כי המחשב כבר בנוי. ציינו כי הודענו לשירות לקוחות, הוא השיב כי אין הודעה מהם . לאורך כלהדרך שרות לקוחות לא הודיע להם מעניין? תחושה של חבורת שרלטנים שיושבת שם ומוליכה אותך שולל. פנינו לחברת האשראי ישראכרט כדי לבטל עיסקה. נאמר כי אי אפשר כי העסק צריך לבטל עיסקה. נשארנו בשוקת שבורה. פנינו לאורך דין לטיפול הענין. היום יום שני , העיסקה בוצעה ביום רביעי ה-20/7/11 היום יום שני ה- 25/7/11. זאת חברה שבעלי כל כך האמין בהם, כל כך מצער, אני לא צריכה לספר לכם על עוגמת נפש כל כך כואבת, ועל כסף רב שהחברה פשוט גנבה מאיתנו, בראשה מנהל הסניך אלכס שניידר, סניף פ"ת.

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה