פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצטער שרכשתי מחשב באייבורי. נושא התלונה:
יעיש גיא שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סניף ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שיחרורי מהצבא, לפני שנה וחצי, רכשתי מחשב באייבורי -סניף ראשון לציון- ומאז אני מבקר בתדירות של פעם בחודש במעבדת התיקונים שלהם היות והמחשב שובק חיים בכל פעם.
אחרי מספר פעמים, ביקשתי לבטל את העיסקה ולקבל את כספי בחזרה, אך ניתקלתי בקיר אטום ואמרו לי שיתקנו את המחשב לשביעות רצוני.
בכל פעם החליפו לי חלק אחר במחשב, בקיצור, לא ידעו מה מהות הבעיה.
כאמור, במשך שנה וחצי ביזבזתי זמן וכסף -בסכום של מחשב חדש- אך הבעיה נמשכת.
אילו היה לי כסף הייתי משליך את המחשב לאשפה ורוכש מחשב חדש במקום אחר, אולם, כאמור, אני חייל משוחרר ואני מרגיש מושפל.
המחשב היה לקוי מיום רכישתו וכשהאחריות תסתיים אמצא עצמי בפני שוקת שבורה.
חושב לתבוע אותם.
כספי סוג הנזק :
רוצה מחשב חדש או את כספי בחזרה. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
לדאבוננו, אין אנו יכולים כחברה, לצפות ולנבא את התקלות או התופעות החריגות שמתרחשות במחשב או בחומרה. אנו כן מתחייבים לטפל, לתקן או להחליף את כל אשר טעון תיקון. זאת מהותה של האחריות הכוללת והמקיפה אותה מעניקה אייבורי לכל לקוח ולקוח.

תגובה:
גיא יעיש קיבל שרות מיוחד ומסור, שבו הוחלפה מרביתה של החומרה בחומרה חדשה, על אף שלא נמצאו תקלות בחלק מן החומרה. לא בחלנו ולא חסכנו במאומה והחלפנו את כל הדרוש.

למיטב ידיעתנו הלקוח שבע רצון, ואינו נתקל בבעיות נוספות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה