פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חדש לא עובד ולא מוכנים לתקן! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אשמח לעזרה או רעיון מה אפשר לעשות:
אבא שלי קנה מחשב נייד Asuf בחודש ביוני 2012 בסניף נצרת עלית תמורת 2300 ש"ח, מערכת ההפעלה חדשה ומקורית נרכשה בתשלום נוסף והותקנה במעבדה.
בדירה מותקן ראוטר Wifi של בזק (באחד החדרים) עם טווח קליטה 7 מטר.
מהיום הראשון המחשב החדש לא קלט אינטרנט מהסלון - מרחק קצת מעל 2 מטרים מהראוטר.
חזר לחנות - קיבל תשובה - כנראה המחשב תקין, יש בעיה בראוטר. הראוטר נבדק עם מחשב נייד אחר - עבד מצויין. הוזמן טכנאי בזק וגם הוא בדק - הייתה קליטה יציבה וקבועה בכל הבית.
המחשב נשלח לתיקון מעבדה - הוחזר אחרי 3 שבועות ( בקבלה שקיבל עם קנית מחשב רשום שהחברה מתחיבת לתקן תוך 9 ימי עסקים). ושוב לא הייתה קליטה מהסלון.
חזר שוב לחנות, שוב מחשב נשלח למעבדה, חזר מתיקון אחרי 5 שבועות, שוב התקלה לא טופלה.
תשובה שקיבל בחנות - הם לא יכולים לעזור, האחריות היא של המעבדה.




כספי סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
שי, שירות אינטרנטי שם ותפקיד:
לאחר בירור הפרטים עולה כי מעבדת היצרן ASUS לא מצאה תקלה למרות בדיקות ארוכות של שבועות מספר. לאחר בירור מול הלקוח ומעבר על דו"חות הטכנאי והתיעוד הקיים נראה שמדובר בתקלה שקשה להוכיח ויכול להיות שמעבדת היצרן פספסה אותה. תגובה:
אי לכך ומחמת הספק הצענו ללקוחה כרטיס רשת במתנה כדי לפתור את בעית הקליטה, או לחילופין להחזיר ולהזדכות על המוצר שיש חשד שהיה תקול כבר בשבועותיו הראשונים. הלקוחה מרוצה והנושא ייפתר בימים הקרובים סופית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה