שירות ואחריות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון ציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני לקוחה ותיקה מאוד של אייבורי וכל מוצרי (ארבעה מחשבים בבית) המחשב נרכשים מאייבורי,ועד כה הייתי מאוד מרוצה עד לשבוע שעבר,הגעתי עם סט מקלדת ועכבר אלחוטי שהפסיקו לעבוד והטכנאי במעבדה אמר לי שאכן זה עדיין במסגרת אחריות אך לא היה בידי ההחלק שנכנס למחשב,חזרתי שוב וטכנאי מעבדה אחר אמר לי שזה לא נרכש מאייבורי וסירב להקשיב לי,נכנסתי לחנות הצמודה למעבדה כי נמסר לי שהמנהל שם והמתנתי בסבלנות לתורי ושוחחתי עם יגור שקיבל אינפומציה מטכנאי המעבדה וזה אמר לי שמוצא זה לא נרכש מהם,התעקשתי וזה התייחס במין זלזול ואמר למישהו אחר לבדוק,בסופו של דבר המכשיר אותר וכן במסגרת האחריות,אך לדברי יגור לא יטופל כי מדובר בשבר של הדיסקונקי,הסברתי שזה לא שבר אלא התפרק מאחר והמוצר אצלי כבר שנתיים והאחריות היא לשלוש שנים,זה סירב להקשיב לי והתייחס בזילזול רב,ביקשתי מנהל וזה אמר לי אין מנהל אני מנהל,אחר כך אמר המנהל בישיבה ולאחר כחצי שעה הגיע אדם שהזדהה כמנהל בגישה שכזו של אני מגן על העובדים שלי ומצדד בהם,לא בירר ולא שאל מאומה ואמר אין טיפול וזהו,אמרתי לו אתה לא יודע אפילו במה מדובר אמר אני מעודכן שמעתי את כל השיחה מזה חצי שעה.
|
|
|
|
|