פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומעליב ללקוח חדש שבא לקנות מחשבים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום הגעתי לסניף שלכם בנצרת עילית בסביבות השעה 18:30כדי לרכוש שני מחשבים באתי לשלם את המקדמה כדי לבצע הזמנה לאחד מהמחשבים (הייתי בסניף אתמול בבוקר וישבתי עם בחור בשם אמיל שהכין עבורי הצעת מחיר, אמיל היה מאוד שירותי אדיב ואיכפתי ובזכותו חזרתי היום). כשהגעתי לסניף אמיל לא היה שם, היה שם בחור אחר, ולאחר שהגיע תורנו הסברתי לו על ההצעת מחיר שאמיל נתן לי, ואפילו הלכתי לרכב והבאתי לו הדפס שלה שקיבלתי מאמיל יום לפני, אך כשאמרתי לו את הסכום שסגרנו אתמול הוא אמר שאין מצב שמישהו הציע לנו מחיר כזה, והוא חזר על המשפט כמה פעמים. אז בקשתי ממנו שיתקשר לאמיל ויברר מולו, ואחרי שביקשתי זאת מספר פעמים הוא הסכים והתקשר לאמיל, והתחיל לתאם מולו את ההצעה. תוך כדי השיחה שלו עם אמיל שמתי לב שהוא מספר לו על סכומים שונים ממה שהזכרתי לו בהתחלה, וניסיתי לתקן אותו כמה פעמים, אך התגובה שלו היתה "רגעע, רגעעעע" בנימה תוקפנית משהו. בשלב הזה החלטתי שאני מהבחור הזה לא קונה, ואמרתי לו שאני לא מעוניין לקנות ממנו יותר, אז להפתעתי תשובתו הייתה "לא רוצים אל תקנו"!!!, ואז בקשתי ממנו שירשום את מספר הטלפון שלי ויעביר אותו לאמיל שייצור איתי קשר, הוא רשם ונתתי לו את שמי וכשבקשתי ממנו את שמו הוא ענה לי "לא חשוב איך קוראים לי" (!!!).
התנהגות הזאת, מצידו של אדון עלום שם, היא התנהגות מאוד פוגעת ולא ראויה.
לא ראויה לאדם כמוני, שמכבד את עצמו ואת זולתו. ויותר מזה היא לא ראויה לחברה כמו אייבורי, שאמורה לשדר ללקוחותיה אמינות ושירותיות, ולא תוקפנות והשפלה.
אני באתי לסניף שלכם להשקיע מכספי אלפי שקלים, בהסתמך על העובדה שאתם חברה שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה. לא באתי לגנוב, ולא לשקר, ובטח שלא לעשות רווחים על חשבונכם.
אני מבקש מהאחראים על הנושא לטפל בתלונה שלי ולחזור בהקדם, כי אירוע כזה לא עובר אצלי לסדר היום. מקווה שגם אצלכם לא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
שי, מנהל שירות שם ותפקיד:
חשוב לאייבורי שכל לקוח יהיה מרוצה ויהנה מהצעות איכותיות ושירות טוב- וגם במקרה זה נפעל למטרה זו. תגובה:
העובד התנצל בפני הלקוח, מנהל השירות פנה אליו ויצא לקראתו כדי לשפר את החוויה, הלקוח מרוצה ויחזור להמשיך עם אמיל את תהליך הזמנת המחשבים והודה לנו על הטיפול הזריז וההחלטי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה