פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נתינת מידע שגוי בזמן הרכישה וכן חוסר בפריט חיוני נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קינג גורג ירושלים כתובת:
קינג גורג ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית שעובדת במשרה מלאה. לרשותי היו מספר ימים מצומצם לכתיבת עבודות ללימודים. במהלך כתיבת העבודות התקלקל המחשב בו השתמשתי, ולכן פניתי לסניף הקרוב של איבורי כדי לרכוש מחשב חדש. הבהרתי למוכר כי אני זקוקה למחשב שיש עליו את כל התוכנות , שאוכל לעבוד עליו אופן מיידי. כמו כן ביקשתי מהמוכר שיראה לי רק מחשבים הנמצאים במלאי, כיון שאני חייבת לסיים את כתיבת העבודה ללימודים באותו היום. בסופו של דבר רכשתי מחשב יקר יותר ממה שתכננתי כיון שהוא היה במלאי. המוכר, רפאל, הבטיח לי כי כל התוכנות מותקנות על המחשב וכל שנותר לי הוא רק ללחוץ על מתג ההפעלה ולהמשיך לכתוב את עבודת הסמינריון שלי. כשהדלקתי את המחשב גיליתי כי נדרש "מפתח מוצר" על מנת להפעיל את תוכנת האופיס, וכי מפתח המוצר שאמור להגיע עם המחשב, אינו נמצא בשום מקום. לא רק שהמוכר לא טרח לציין כי דרוש תהליך רישום, גם לא ניתן היה להרשם בשום צורה ולהשתמש באופי, כיון שהמחשב לא הגיע עם מפתח מוצר! הסיבה שקניתי את המחשב היקר היא כדי שאוכל לסיים את העבודה שעליי להגיש באותו היום, אך בשל השאננות של המוכר לא יכולתי לסיים את העבודה , דבר שפגע בציון שלי באותו הקורס וכן הוביל לעוגמת נפש רבה ולהפסד ממון (קניתי את המחשב היקר יותר שהיה במלאי כדי שאוכל לסיים את העבודה). כל זאת לאחר שהבהרתי למוכר את הסיטואציה היטב והוא היה מודע לצורך שלי במחשב שיש עליו אופיס באופן מיידי!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה