פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדפסת לא תקינה מיום הקנייה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי את המדפסת באיבורי מחשבים , מהיום הראשון הנייר היה נתפס במזין המדפסת, התקשרתי לשרות (שר אלקטרוניקה) ונאמר לי להחליף סוג נייר, קניתי נייר כבקשתם ואז גם הבהבו נורות הטונר (כל ארבעת הנורות) קניתי סט טונרים ב"דיו סנטר" ולאחר החלפת הטונרים עדיין הבהבו נורות הטונר.
המדפסת נשלחה לתיקון ביוני 2012 וחזרה כעבור שבוע בדיוק באותו המצב ששלחתי אותה, קרי מהבהבות נורות הטונר. הטכנאי הסביר לי שבכדי שיעבוד יש צורך להדליק ולכבות, אבל מהר אחרת זה לע יעבוד, ואכן אחת לשבועיים הצלחתי להדפיס בה.
ביוני 2013 לאחר רעשים מוזרים נתקעה המדפסת, ולא עזר לכבות ולהדליק מהר(אני אמנם טייס אך כנראה מבוגר מדי ותגובותי איטיות)
ראשית מאחר ואין לי אמון גדדול בהם ביקשתי את ההתנהלות בכתב דבר שאינם מסכימים, כדברי הטכנאי "מצידי תזרוק את המדפסת"
עם 1000 הדפסות במונה הפנימי שמחציתם בפח ,אכן זה רעיון לא רע, אבל מה שחמור הורא שמהיום הראשון שהתקלות החלו ימים לאחר הקנייה ביקשו ממני לשדרג את המדפסת.
כיום אין לי מושג מה קורה מנסים למרוח אותי,
כספי סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה