פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח ע"י מצג שווא של אחריות ל 3 שנים . נושא התלונה:
גינדי שלומי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מצלמת וידיאו מאתר וואלה שופס שהציג מצלה למכירה דרך MDK ובמפורש הציגו אחריות ל 3 שנים.
לאחר שנה וקצת התקלקלה המצלמה ,בפניה לחברה התברר כי האחריות היא לשנה ,ולשנתיים נוספות האחריות רק על חלקי חילוף ללא עלות עבודה.מה שלא הוצג בעת הרכישה .
ו עלות עבודת התיקון הוא בסך 460 ש"ח ,
ושלא יספרו לכם על הפניה לתעודת אחריות .. כי אף אחד לא קורא תעודה לאחר רכישה ופרסום באתר מכובד כמו וואלה שמציג 3 שנים אחריות .
אז שלא יעבדו עלכם יותר ,אל תאמינו להם ,פשוט עבודה בעניים.
התחייבות לאחריות מלאה לשלוש שנים ולביטול חיוב בתיק פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור הילל מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום רב


מברור שביצעתי מול הלקוח , ומתלונת הלקוח עולה כי הלקוח רכש מצלמה מסוג פנסוניק דגם nv-gs11gc
חשבונית מס' 15899 בתאריך – 20/08/2004
הלקוח קיבל תעודת אחריות המסופקת עם המצלמה ביום קנייתו, הכוללת שנה אחריות מקיפה ועוד שנתיים אחריות מוגבלת לחלקים כפי שמצוין בתעודת האחריות בסעיפים מספר 1 ו2.
וכמן כן, ללקוח הרוכש באינטרנט, מצוין באתר שהאחריות בכפוף לתעודת אחריות המסופקת.

הלקוח מסר את המצלמה לתיקון בתאריך – 27/06/2006, טופס תיקון מס'-112658 .
המצלמה נמסרה לתיקון, לאחר כשנתיים מיום הקניה,
הלקוח קיבל הצעת מחיר לתיקון. אחראי שרות המעבדה הסביר ללקוח שחלפו כשנה מתום שנת האחריות המקיפה.הלקוח קיבל הצעת מחיר לתשלום עבור עבודת טכנאי ,
כיוון שהלקוח לא אישר את התיקון,
פניתי אני אלינור הילל מנהלת שרות הלקוחות ללקוח בניסיון נוסף לאחר שקיבלתי אישור חריג לתת הנחה מיוחדת ללקוח.
מר גינדי טוען שהוא הוטעה ע"י הפרסום של החברה בקשר לתעודת האחריות אשר אנחנו מספקים, כידוע ומקובל כל חברה רשאית לקבוע את תנאי האחריות,
MDK כחברה ותיקה ומנוסה בתחום הצילום, מספקת במעמד הרכישה תעודת אחריות מפורטת , כאשר בתעודת אחריות אשר מסופקת לכל לקוח ללא יוצא מן הכלל, מפורט בצורה ברורה את תנאי האחריות,
נעשתה ללקוח הנחה, פעלנו בהתאם למקובל ובהתאם לתעודת אחריות אשר קיבל הלקוח.

כמו כן, אנחנו נשמח להמשיך ולשרת את הלקוח כמו את כל לקוחותינו בכל דבר שניתן לבוא לקראתו.


לסיכום:
אבקש לא לפרסם את התלונה שאינה מוצדקת לטענתנו , במידה והחלטתם לפרסם את התלונה, אבקש לצרף את תגובתנו בצמוד לתלונת הלקוח במלואה





אלינור הילל
מנהלת שרות לקוחות
תגובה:
כמו כן, אנחנו נשמח להמשיך ולשרת את הלקוח כמו את כל לקוחותינו בכל דבר שניתן לבוא לקראתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה